شاید استقلال به آسیا برگردد!

باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می‌خواهد به CAS شکایت کند.

شاید استقلال به آسیا برگردد!

باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می‌خواهد به CAS شکایت کند.

باشگاه استقلال بعد از اینکه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال رای به عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داد، به کمیته استیناف اعتراض کرد و اعلام داشت وقتی باشگاه استقلال در انتقال پول به دلیل تحریم‌ها با مشکل مواجه است، چگونه می‌تواند فورجه تعیین‌شده برای پرداخت بدهی‌ها را رعایت کند و از سویی این تحریم‌ها حتی مانع از این می‌شود که استقلال به درآمدهای بین المللی خود دست پیدا کند. با وجود صحه گذاشتن برخی از اعضای کمیته استیناف روی این ادعا، باز هم کمیته استیناف درخواست باشگاه استقلال را رد کرد و حال قرار است باشگاه استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند.خیلی‌ها می‌گویند تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و این دادگاه پاسخ استقلال را بدهد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و حتی اگر حکم به سود استقلال هم باشد این شکایت ثمر بخش نخواهد بود. کاظم اولیایی یکی از اعضای کمیته استیناف در واکنش به این موضوع می‌گوید: اگر باشگاه استقلال به موقع به CAS شکایت کند و آن‌ها ضرورت شروع مسابقات را درک کنند، در زمان لازم رسیدگی می‌شود. آیین نامه دست AFC است. الان این اشکال آیین‌نامه‌ای است. در تاریخی که آقایان باید بدهی را پرداخت می‌کردند، پرداخت نشده است. اگر قرار است مورد رسیدگی قرار بگیرد، AFC باید این بحث را بپذیرد و آیین نامه را اصلاح کند که مثلا کشورهایی که تحریم هستند حق دارند یک یا 2 ماه بعد بپردازند. اگر اصلاح شود؛ CAS هم حکمش را بر مبنای آن صادر می‌کند. در غیر این صورت شکایت اس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها