درویش و مشکل آپشن قرارداد شاگردان گل محمدی/ ۱۰ درصد پاداش قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و ۵ درصد جام حذفی

فراموش نباید کرد این بازیکنان برای تمدید یا استارت فصل جدید نیز بالطبع خواهان مبالغی هستند که کار را برای رضا درویش سخت تر نیز خواهد کرد.

درویش و مشکل آپشن قرارداد شاگردان گل محمدی/ ۱۰ درصد پاداش قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و ۵ درصد جام حذفی

بزرگ ترین چالش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حال حاضر جلب رضایت سرمربی و بازیکنانی است که در فصل تازه به اتمام رسیده دبل یا به روایتی سه گانه قهرمانی را کسب کردند. بر اساس بند موجود در قرارداد یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس، قهرمانی در لیگ برتر ۱۰ درصد از قرارداد آنها را به عنوان پاداش به مبلغ دستمزد اضافه خواهد کرد. همچنین قهرمانی در جام حذفی نیز ۵ درصد دیگر از مبلغ قرارداد یحیی و شاگردانش را به عنوان پاداش به آن خواهد افزود.

به عبارت دقیق تر رضا درویش علاوه برتسویه فصل گذشته که حدود ۲۰ درصد آن باقی مانده است، باید ۱۵ درصد دیگر نیز به عنوان پاداش دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به بازیکنان پرداخت کند. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس با تعیین سقف بودجه ۳۲۵ میلیارد تومانی برای فصل آینده با مشکلات مالی بزرگی روبرو شده است. با این وجود سخت ترین چالش فعلی رضا درویش به عنوان مدیرعامل تیم قهرمان، پرداخت ۳۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیمش است که مبلغ نسبتا متنهابهی خواهد شد.

فراموش نباید کرد این بازیکنان برای تمدید یا استارت فصل جدید نیز بالطبع خواهان مبالغی هستند که کار را برای رضا درویش سخت تر نیز خواهد کرد. از آن گذشته یحیی گل محمدی نیز به طور قطع و یقین لیست خریدی دارد که بدون پول نمی توان برای تأمین آن وارد بازار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها