فرقی بین من و آزمون با سایرین نیست

طارمی: تورنمنت کافا کمک خاصی به تیم ملی نمی‌کند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که حضور در تورنمنت کافا نمی‌تواند خیلی از لحاظ فنی به تیم ملی کمک کند.

طارمی: تورنمنت کافا کمک خاصی به تیم ملی نمی‌کند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که حضور در تورنمنت کافا نمی‌تواند خیلی از لحاظ فنی به تیم ملی کمک کند.

 مهدی طارمی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر به قرقیزستان گفت: در مسابقات کافا باید شرکت می‌کردیم و این شرایطی است که وجود دارد، فکر نمی‌کنم حضور در این تورنمنت کمک خاصی به ما کند ولی باید شرکت کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پیشنهادی از عربستان دارد، عنوان کرد: الآن درباره تیم ملی صحبت کنیم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این مطلب که "امکانات فدراسیون فوتبال کم است و مجبور هستیم در مسابقاتی مثل کافا شرکت کنیم"، اظهار داشت: نه، بحث امکانات فدراسیون نیست، این چیزی است که باید انجام شود، تورنمنتی برگزار شده است و ما هم موظف هستیم که شرکت کنیم و نمی‌توانیم به این مسابقات نرویم، از لحاظ فنی گفتم که کافا به ما کمک نمی‌کند و منظورم کمبود امکانات فدراسیون نبود.

طارمی درباره قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌ها و این‌که گفته می‌شود مسیر ایران راحت است، خاطرنشان کرد: راحتی وجود ندارد، وقتی بخواهید قهرمان شوید باید همه تیم‌ها را ببرید، فرقی نمی‌کند که با یک تیم قوی یا 3 تیم قوی بازی می‌کنید مهم این است که آخر کار چه‌تیمی قهرمان می‌شود.

وی درباره حضور قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی گفت: امیرخان یک مربی بزرگ است و قبلاً هم گفتیم تا اردوی قبل که شرایط خوب بود، در این اردو هم که تازه من شرکت کردم باید ببینیم در آینده چه پیش می‌رود.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این موضوع که خیلی از کارشناسان معتقد بودند که در تورنمنت کافا بازیکنان جوانتر به‌جای بازیکنانی مثل او و آزمون شرکت می‌کردند، خیلی برای تیم ملی مفیدتر بود، تأکید کرد: هیچ فرقی بین من و سردار آزمون و بازیکنان دیگر وجود ندارد، همه باید باشند، تمرین می‌کنیم و با اهداف مربیان آشنا می‌شویم، به اردوهای زیاد نیاز داریم و این اردو به‌لحاظ اینکه کنار هم هستیم خوب است، شاید به‌لحاظ فنی خیلی به دردمان نخورد ولی با ذهنیت مربیان بیشتر آشنا می‌شویم و کادر فنی هم بیشتر با بازیکنان آشنا می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها