مربی سابق رئال مادرید در راه استقلال/ تایید شد!

همانطور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز پیش از این اعلام کرده، برنامه‌های کاری و‌ رزومه چند مربی در حال بررسی است که یکی از این گزینه‌ها، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

مربی سابق رئال مادرید در راه استقلال/ تایید شد!

به گزارش مستقل آنلاین؛ پیش تر رسانه طرفداری اعلام کرده بود رامون لوپز کارو گزینه سرمربیگری استقلال است. باشگاه استقلال در راستای خبر طرفداری اعلام کرد سرمربی سابق رئال مادرید گزینه هدایت این تیم است و به زودی راهی تهران می شود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: این باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا تلاش برای کسب رضایت هواداران عزیز و گرامی است، مذاکرات خود را با چند مربی مطرح داخلی و خارجی آغاز کرده و به طور همزمان پیش می‌برد.

بر همین اساس و همانطور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز پیش از این اعلام کرده، برنامه‌های کاری و‌ رزومه چند مربی در حال بررسی است که یکی از این گزینه‌ها، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای نیمکت فصل آینده انتخاب کند. به جهت رعایت شان و اعتبار باشگاه استقلال و همین‌ طور بازدید از امکانات و شرایط باشگاه، آقای لوپز راهی ایران می‌شود تا پس از حضور در تهران و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های باشگاه استقلال، مذاکرات به صورت حضوری نیز ادامه یابد.

نکته قابل توجه این که باشگاه استقلال به طور همزمان گفت‌وگوهای خود را با سایر سرمربیان داخلی و خارجی مد نظر، ادامه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها