برگزاری اولین تمرین تیم امید در حضور قلعه‌نویی و نبی/ جنگ نابرابر شاگردان عنایتی

تمرین تیم ملی فوتبال امید امروز با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد.

برگزاری اولین تمرین تیم امید در حضور قلعه‌نویی و نبی/ جنگ نابرابر شاگردان عنایتی

اولین تمرین تیم ملی فوتبال امید زیرنظر رضا عنایتی و دستیارانش از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* پیش از شروع این تمرین، مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان امید حاضر شد.

* او در جمع بازیکنان عنوان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی امید به فضیلت شما اضافه کرده و به خواسته‌هایی که دارید نزدیک‌تان خواهد کرد. توکل‌تان باید به خدا باشد و آن از همه مهم‌تر است. شنا چشم و چراغ این مملکت هستید و همیشه دعای پدر و مادرتان بدرقه راه شما بوده. برای یکایک شما آرزوی موفقیت کرده و همه ما از عنایتی و دستیارانش تا کل مسؤولان و دست اندرکاران تیم امید، فدراسیون فوتبال و همه دوستان در خدمت هستیم. باید خود را برای دیدارهای دوستانه و رسمی آماده کنید. هرچه در ذهن دارید باید به عمل نزدیک کنید. با حرف زدن کاری درست نمی‌شود بلکه باید در عمل خود را به سرمربی تیم که خودش سال‌ها لباس ملی را تن کرده نشان بدهید و به مسیری بروید که مورد تایید کادرفنی باشد. فدراسیون فوتبال سال پرترافیکی دارد. نوجوانان هفته آینده برای کسب سهمیه جام جهانی به تایلند می‌روند. تیم امید هم در هانگ‌ژو و هم در مقدماتی المپیک است. تیم ملی بزرگسالان باید در تورنمنت‌های مختلف و جام ملت‌های آسیا شرکت کند. تیم‌های دیگر مثل فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز برنامه شلوغی دارند.

وی تاکید کرد: این نسل می‌تواند خیلی چیزها را ثابت کند و در کنار هم نتیجه خوبی بگیرد. تورنمنت غرب آسیا به تجربه شما اضافه خواهد کرد‌. تعدادی از بازیکنان تجربه ملی دارند اما ان‌هایی که ندارند، این تورنمنت برای کسب تجربه کمک‌شتم خواهد کرد. خواهش من این است که این مدت فشرده را به شکلی تنظیم کنید که فقط به موفقیت فکر کنید و در این حالت نصف مسیر را رفته‌اید‌. اگر غیر از این باشد، خودتان اولین کسی هستید که لطمه می‌خورید. در این مسیر موفقیت هم موضوعاتی که کادرفنی می‌گوید باید در این زمان کم به هماهنگی برسانید تا بهترین نتیجه را بگیرید‌. با رعایت اخلاق حرفه‌ای و حضور مستمر در تیم ملی ۵۰ درصد موفقیت را رفته‌اید‌. تمرکزتان هم فقط روی موضوعات تیمی باشد.

* رضا عنایتی نیز در جمع شاگردانش تاکید کرد: شرایط فوق العاده سخت است و باید خود را برای جنگ تمام عیار آماده کنیم تا خودمان را ثابت کرده و نتایج در خور شان کشورمان بگیریم. وظیفه ما خیلی سنگین است اما مطمئن باشید من و مجموعه تمام توانمان را می‌گذاریم تا پرچم را بالا ببریم. باید در ادامه بیشتر با اخلاق هم در جلسات آشنا شویم و به همین دلیل صحبت خاصی ندارم و فقط برای همه بازیکنانم آرزوی موفقیت می‌کنم.

یاسین سلمانی نیز در این گفت و گو عنوان کرد: می‌دانیم آخرین شانس ما برای تیم‌های پایه است و امیدواریم نتیجه‌ای بگیریم که در شان ایران باشد و برای شایستگی ایران تلاش می‌کنیم‌. قول می‌دهیم تمام تلاش خود را برای صعود به المپیک به کار خواهیم گرفت.

* در ادامه این این تمرین امیر قلعه‌نویی و اعضای کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نظاره‌گر عملکرد شاگردان رضا عنایتی شدند و در پایان قلعه نویی لحظاتی برای نفرات تیم امید صحبت کرد.

اولین تمرین امیدها با شور و حرارت خاصی برگزار شد و باز‌یکنان با چهره‌های شاداب و خندان دستورهای کادرفنی را اجرا کردند.

در دقایقی از تمرین امیدها، بازیکنان تیم نوجوانان نیز که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند در نیم دیگری لز زمین شماره یک مشغول برگزاری تمرینات تاکتیکی بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها