پرسپولیس در مورد لوکادیا تصمیم گرفت

پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا در مرحله ارسال لوایح ادامه دارد و به زودی نامه و مستندات جدید باشگاه برای فیفا ارسال خواهد شد.

پرسپولیس در مورد لوکادیا تصمیم گرفت

به گزارش مستقل آنلاین؛ مدیر امور بین‌الملل باشگاه گفت: با توجه به لایحه دفاعیه‌ای که از سوی یورگن لوکادیا به فیفا تحویل شد، در مهلت قانونی پاسخ باشگاه همراه با مستندات جدید در رد ادعاهای مطرح شده ارسال می‌شود.

 امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا در مرحله ارسال لوایح ادامه دارد و به زودی نامه و مستندات جدید باشگاه برای فیفا ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: شکایت ما از این بازیکن چندی پیش مطرح شد. طبعا وی نیز در مدت تعیین شده نسبت به ارسال لایحه دفاع اقدام کرد. لایحه وی برای ما ارسال شده است و با توجه به اظهاراتی که مطرح کرده است در حال تهیه پاسخ و مستندات هستیم که به زودی برای مرجع ذیربط در فیفا ارسال خواهد شد.

حسینی درباره شایعات انتشار یافته درباره احتمال مصالحه عنوان کرد: تا این لحظه از سوی مدیریت باشگاه کوچکترین صحبتی در این ارتباط صورت نگرفته است و وفق دستور مدیرعامل، پرونده با جدیت دنبال می‌شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها