قرارداد ساپینتو با استقلال تمدید نشد/ سرپرست باشگاه اعلام شد

کریمی سرپرست باشگاه استقلال گفت: تمدید قرارداد با ساپینتو را قبول نکردم.

قرارداد ساپینتو با استقلال تمدید نشد/ سرپرست باشگاه اعلام شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ سرپرست باشگاه استقلال گفت: شرایط جدید ساپینتو برای تمدید قرارداد را قبول نکردم و اگر همان شرایط قبل را بپذیرند تمدید می‌کنیم.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال، درباره باخت این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال ایران، توضیح داد: خوب بازی کردیم. شرمنده هواداران هستیم. در این یکی دو ماهه که آمده‌ام، از وقتی آمدم و در تیم هستم، یک روز آقای طاهری به من زنگ زد و گفت آب معدنی نداریم. موقعی نیامدم که ۷۰۰ میلیارد پول باشد و به قول آقای قربان‌زاده ته دیگ را هم برده بودند.

تمام بدهی‌های خارجی را تمدید کردیم

سرپرست استقلال ادامه داد: با همه شرایطی که داشتیم توکل به خدا کردم و آمدم. تمام بدهی‌های خارجی را پرداخت کردیم و چیزی نمانده است. تمام بدهی‌ها را داده‌ایم و تا اینکه دیروز ۱۵ درصد به بازیکنان هم پرداخت کردیم. شرمنده هواداران هستیم.

او درباره اعتراضات ساپینتو نیز تصریح کرد: راجع به تیم خیلی حرف دارم ولی صبر می‌کنم تا در زمان مناسب صحبت کنم.

بخاطر منافع استقلال قرارداد جدید با ساپینتو را قبول نکردم

کریمی درباره تمدید قرارداد ساپینتو نیز گفت: هفته پیش با وکیل ساپینتو جلسه‌ای در رابطه با تمدید قرارداد گذاشتیم. در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که برای فصل جدید باید ۷۲۰ هزار یورو به او پرداخت کنیم. مبلغ قرارداد را بالاتر برده بودند و مبالغی خواستند که من بخاطر منافع باشگاه قبول نکردم.

مبلغ جدید ساپینتو را قبول می‌کردم  یک استراماچونی دیگر ایجاد می‌شد

او ادامه داد: آماده تمدید بودیم ولی مبالغ را بالا برده‌اند. وقتی که به ایران آمدند قراردادی به ارزش ۶۲۰ هزار یورو با یوروی ۳۰ هزار تومنی بستند اما الان با یورو ۶۰ هزار تومانی مبلغ را بالا برده‌اند که من اگر قبول می‌کردم یک استراماچونی دیگر برای باشگاه ایجاد می‌شد.

سرپرست باشگاه استقلال تهران افزود: طبق بند قرارداد افزایش مبلغ قرارداد او خلاف بود، ضمن اینکه می‌خواستند مدت زمان آن را سه سال ببندند که بنده قبول نکردم تا باز هم مشکلات استراماچونی تکرار نشود.

تا شب به یامگا التماس می‌کردم که پولش را بگیرد

او با اشاره به ناراحتی‌های ایجاد شده میان یامگا با باشگاه استقلال نیز گفت: همه می‌دانیم که با شرایط کنونی، ما در پرداخت‌ها به بازیکنان خارجی همیشه مشکل داریم.در رابطه با ۱۸۰ هزار یوروی یامگا، باید بگویم که او نمی‌خواست پول را بگیرد و تصمیم خود را برای فسخ قرارداد گرفته بود، چرا که ۴۵ روز پیش به باشگاه هشدار داده بود و من در آن زمان نبودم. تا ساعت ۷ شب بانک را نگه داشتم تا پول را به او پرداخت کنیم.

کریمی ادامه داد: تا الان ساکت بودم و الان می‌خواهم صحبت کنم. دو روز به من اعلام کردند که وکیل یامگا می‌گوید پاسپورت این بازیکن را بدهید تا برود. بنده در دو روز ۱۸۰ هزار یورو آماده کردم تا بدهی را به او پرداخت کنیم. تا شب التماس می‌کردم که پولش را بگیرد. متاسفانه به آن‌ها آموزش داده‌ند و اگر یامگا می‌رفت، باید به او دو میلیون دلار می‌دادیم که بنده منت کشیدم تا آن پول را بگیرد.  او را به دفتر آوردیم و ۱۸۰ هزار یورو به او دادیم و فیلم گرفتیم.

ساپینتو شرایط قبلی را بپذیرد تمدید می‌کنیم

او درباره احتمال عدم تمدید قرارداد ساپینتو با توجه به نتایج فعلی، توضیح داد: قرارداد از قبل وجود دارد و ما نمی‌توانیم قرارداد را تغییر دهیم. اگر همان شرایط قبل را بپذیرند تمدید می‌کنیم.

وقتی یک نفر به این پیراهن غیرت ندارد، چه کاری می‌توان کرد؟

کریمی راجع به رفتار بد ساپینتو با مدیران استقلال نیز گفت: تیم ۷ تا ۸ ماه بود که صاحب نداشت. وقتی مدیری پیگیر شرایط تیم نباشد هر کس برای خود کاری می‌کند. ۷ تا ۸ ماه بود که کسی سمت کمپ نمی‌رفت و بنده هم از وقتی آمدم درگیر مشکلات مالی بودم، وقت نکردم. همواره پیگیر بودم تا از ما کسر امتیاز نشود که استقلال به رده پایین‌تر برود. یک روز در جلسه اعلام کردم که ما این کارها را کرده‌ایم، یکی از عزیزان گفت این مسائل برای ما مهم نیست، پول چه شد؟ وقتی یک نفر به این پیراهن غیرت ندارد، چه کاری می‌توان کرد؟

تیم خوبی نبسته بودیم/ مبالغ منطقی نبود

او گفت: ۹۰ درصد لیگ تیم خوب بستن است، ما تیم خوبی نبسته بودیم. مبالغ منطقی نبود و شرایط‌ بسیار بد بود. هرچقدر پول می‌دهیم تمامی ندارد. هیچ پولی هم از همراه اول نگرفته‌ایم. درباره بازیکنان بحثی نداریم و قراردادها خوب نیست.

او در پاسخ به این سوال که از ساپینتو راضی هست یا نه؟ اظهار کرد: بله راضی هستم.

او درباره ماندن یا رفتن محمد محبی نیز گفت: با وکیل محبی صحبت کرده‌ایم، ان‌شاءالله می‌ماند. درباره قایدی هم باید با باشگاه او مذاکره کنم تا نتیجه را بگویم. پیگیر ماندنش هستیم.

حجت کریمی در پایان صحبت‌های خود گفت: یک کار خوب انجام داده‌ام و امیدوارم نفر بعد که می‌آید این خط را ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها