سکوت دوست قدیمی رونالدو شکسته شد

زندگی خورخه مندز بدون کریستیانو رونالدو قابل درک نیست و بالعکس. این دو دوست قدیمی کارشان را تا زمستان گذشته باهم بود ولی بعد از جدایی رونالدو از من یونایتد خبر جدایشان همه را متعجب کرد و در نهایت رونالدو بعد از این جدایی راهی النصر عربستان شد.

سکوت دوست قدیمی رونالدو شکسته شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ فارس نوشت: مدیر برنامه و دوست قدیمی ابرستاره پرتغالی سکوتش را شکست.

به نقل از نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا،زندگی خورخه مندز بدون کریستیانو رونالدو قابل درک نیست و بالعکس. این دو دوست قدیمی کارشان را تا زمستان گذشته باهم بود ولی بعد از جدایی رونالدو از من یونایتد خبر جدایشان همه را متعجب کرد و در نهایت رونالدو بعد از این جدایی راهی النصر عربستان شد.

تا به حال، هیچ یک از آنها در مورد این موضوع صحبت نکرده بودند اما مندس پس از دریافت جایزه توسط باشگاه ملی مطبوعات ورزشی پرتغال، دیگر نتوانست سکوت کند.

مندز به طور خلاصه و با اشاره به این واقعیت که او از پیراهن النصر دفاع می کند، گفت: کریستیانو جایی است که باید باشد، زندگی همین است. او در عربستان است و همه ما باید از کریستیانو به خاطر هر کاری که برای فوتبال و پرتغال انجام داده است سپاسگزار باشیم.

وی افزود: رونالدو بزرگترین سفیر کشور است. در قلب من او یک بازیکن خاص و یک فرد خاص است. همه ما پرتغالی ها باید به داشتن بازیکنی مانند او افتخار کنیم و به داشتن بازیکنی مانند او ادامه می دهیم. من این را در تمام عمرم می گویم، او بهترین بوده و هست. بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها