عنایتی: لیست بازیکنان فردا اعلام می‌شود

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد که لیست منتشر شده از جانب بنده نیست، تغییرات زیادی دارد و اسامی نفرات حاضر در اردو دهم خردادماه(فردا) منتشر می‌شود.

عنایتی: لیست بازیکنان فردا اعلام می‌شود

صبح امروز در یکی از رسانه‌های مجازی فوتبال پایه فهرست ۳۵ نفره‌ای انتشار یافت که عنوان شد نخستین لیست تیم فوتبال امید ایران است و رضا عنایتی این نفرات را به اردو فراخوانده و همین اسامی ساعاتی بعد به طور رسمی منتشر شد که در نوع خود عجیب بود.

در حالی که اساسا مرجع انتشار فهرست تیم‌های ملی سایت فدراسیون فوتبال است، اما انتشار یک فهرست در یک کانال موجب شد تا در فاصله‌ای کوتاه، همین لیست به طور رسمی منتشر شود، اما حالا قرار گرفتن برخی از این اسامی در لیست تیم امید هم تکذیب شده‌اند.

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال امید ایران  تاکید کرد که لیست منتشر شده از جانب بنده نیست، تغییرات زیادی دارد و اسامی نفرات حاضر در اردو دهم خردادماه(فردا) منتشر می‌شود.

با این شرایط باید منتظر ماند تا ۲۴ ساعت آینده رضا عنایتی لیست نفرات مدنظرش را به‌طور رسمی اعلام و سایت فدراسیون فوتبال نیز آن را منتشر کند که مطمئنا تغییراتی نسبت به فهرست قبلی خواهد داشت.

تیم فوتبال امید ایران از روز جمعه هفته جاری اردو و تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند که ۲۳ بازیکن از فهرست ۳۵ نفره اعلام شده از سوی عنایتی، راهی مسابقات تدارکاتی در کشور عراق خواهند شد.

گفتنی است، شاگردان عنایتی کارشان را برای مسابقات هانگژو و مقدماتی آسیا آغاز می‌کنند که البته سرمربی تیم امید ایران علاوه بر تیم‌های باشگاهی لیگ برتر و لیگ یک، نگاهی به تیم‌های پایه باشگاهی نیز دارد و احتمالا در فهرست‌های آینده بازیکنان گمنام و مستعد را دعوت کند و آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها