استقلال با 3 تغییر در دربی حذفی

ترکیب استقلال در دربی حذفی به نسبت دربی دور برگشت سه تغییر احتمالی خواهد داشت.

استقلال با 3 تغییر در دربی حذفی

دیدار پایانی جام حذفی این فصل چهارشنبه هفته جاری از ساعت 19:45 با سوت اشکان خورشیدی در استادیوم آزادی آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد ریکاردو ساپینتو با سه تغییر احتمالی تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

اولین تغییر در قلب خط دفاعی است. محمد حسین مرادمند در کنار رافائل سیلوا. مرادمند در بازگشت دوباره به ترکیب تیم آبی نشان داد، چه مهره موثری می‌تواند برای استقلال در خط دفاعی باشد. او در بازی با مس رفسنجان و تراکتور علاوه بر نمایش خوب در خط دفاعی 2 گل هم زد تا نشان دهد، می‌تواند به تیم در فاز تهاجمی هم کمک کند. به خصوص در فاز دفاعی. البته که عارف غلامی هم با کمی مصدومیت مواجه است و دیروز نتوانست آخرین جلسه تمرین تاکتیکی تیم را به پایان ببرد.

دیگر بازیکنی که به نظر از ابتدا در ترکیب تیم استقلال به میدان می‌آید، صالح حردانی است. مدافع راست استقلال که بعد از مصدومیت کوین یامگا به بازیکن ثابت استقلال تبدیل شده است. کوین در روزهای اخیر با وجود حضور در تمرین استقلال نشان داد، هنوز شرایط بازی پیدا نکرده و تنها به تهران سفر کرده تا در روزهای پایانی این فصل و بازی نهایی جام حذفی در کنار تیمش باشد. دیگر تغییر احتمالی تیم استقلال برای دربی روز چهارشنبه حضور امیر ارسلان مطهری در ترکیب ثابت تیم است. او در بازی برگشت دو تیم در هفته بیست و هفتم به عنوان مهره جانشین به میدان آمد اما بعد از این بازی ریکاردو ساپینتو یک بار دیگر به این نتیجه رسید، امیر ارسلان مطهری برای شروع بهترین گزینه در خط حمله استقلال است. کما اینکه بعد از دربی در همه بازی‌های استقلال از ابتدا به میدان آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها