استقلال اگر برای داور خارجی پول دارد، حقوق بازیکنانش و بدهی ها را بدهد!

روز گذشته بود که حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در اظهارنظری عجیب، اعلام کرد که باشگاه استقلال حاضر است تا هزینه های مربوط به حضور داور خارجی در دربی فینال جام حذفی را پرداخت کند. این اظهارنظر از آن جهت عجیب است که کل بازیکنان و کادرفنی استقلال در این فصل، از بی پولی گلایه می کنند!

استقلال اگر برای داور خارجی پول دارد، حقوق بازیکنانش و بدهی ها را بدهد!

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از جی پلاس؛ سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص حضور داور خارجی در دربی، صحبت عجیبی را مطرح کرده است.

روز گذشته بود که حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در اظهارنظری عجیب، اعلام کرد که باشگاه استقلال حاضر است تا هزینه های مربوط به حضور داور خارجی در دربی فینال جام حذفی را پرداخت کند. این اظهارنظر از آن جهت عجیب است که کل بازیکنان و کادرفنی استقلال در این فصل، از بی پولی گلایه می کنند و به گفته خودشان، چندین ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده اند. آیا بهتر نیست اگر حجت کریمی به منابع مالی خوبی دسترسی دارد، آن را خرج اعضای تیم استقلال بکند و بدهی های باشگاه به آن ها را صاف کند؟ پولی که طبعا سرچشمه شخصی ندارد و کریمی نمی تواند هرطور که بخواهد آن را خرج کند. استقلال به خاطر همین بی پولی از لیگ قهرمانان حذف شده است (غیررسمی) و اگر باشگاه این اندازه پول دارد که می تواند برای یک بازی به دنبال داور خارجی برود بهتر است برنامه ریزی مناسبی برای آینده مالی خود داشته باشد که اسیر پرونده های بین المللی نشود.

ضمن این که پرداخت پول تیم داوری توسط یکی از تیم های ذی نفع در مسابقه، آشکارا نقض بی طرفی داور است. مثل این است که در دادگاه، یکی از طرفین دعوا هزینه های مربوط به قاضی را پرداخت کند. دیگر چه انتظاری می توان از آن قضاوت داشت؟

بنظر می رسد کریمی در آستانه دربی چندان به این مسائل توجهی نداشته و صرفا خواسته کلامی را جهت ایجاد فشار نسبت به کمیته داوران بیان کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها