استقلال در انتظار پرسپولیس در فینال جام حذفی!

استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی با گلهای آرش رضاوند(24)، علیرضا ابراهیمی (34گل‌به‌خودی)، محمد محبی(57،89) به فینال راه یافت و حالا منتظر برنده دیدار هوادار و پرسپولیس است.

استقلال در انتظار پرسپولیس در فینال جام حذفی!

به گزارش مستقل آنلاین؛ در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی استقلال با 4 گل تیم نساجی را در ورزشگاه آزادی بدرقه کرد و به فینال رسید.

رضاوند روی ضربه کرنر ابتدا استقلال را پیش انداخت و سپس تکل اشتباه ابراهیمی اختلاف را دو برابر کرد. محبی نیز دو بار در نیمه دوم یک بار با ضربه سر و یک با ضربه چیپ برای شاگردان ساپینتو گلزنی کرد.

استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

نساجی: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری.

گزارش بازی

در دقیقه 24  سانتر مهدی پور با ضربه سر ارسلان مطهری در مقابل دروازه به رضاوند رسید و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه نساجی شد تا استقلال یک بر صفر پیش بیفتد.  10 دقیقه بعد نوبت گل به خودی بود! پاس در عمق برای مهدی قایدی در بین راه با تکل علیرضا ابراهیمی تغییر مسیر داد و وارد دروازه نساجی شد تا مدافع این تیم گل به خودی بزند.

در نیمه محبی با ضرب سر کار را برای قائمشهری ها تمام کرد. این تیم می توانست صاحب یه ضربه پنالتی هم شود اما داور صحنه مشکوک روی محبی را خطا تشخیص نداد. محبی در دقایق پایانی با یک ضربه چیپ گل چهارم آبی ها را به ثمر رساند.

دیگر بازی نیمه نهایی را فردا (پنج شنبه ) پرسپولیس و هوادار برگزار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها