ادعای عجیب و سوال برانگیز قلعه نویی در مورد افشین قطبی

نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای معرفی رضا عنایتی در جایگاه سرمربی تیم امید، انتخاب او را محصول پیشنهاد امیر قلعه نویی دانست.

ادعای عجیب و سوال برانگیز  قلعه نویی در مورد افشین قطبی

نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای معرفی رضا عنایتی در جایگاه سرمربی تیم امید، انتخاب او را محصول پیشنهاد امیر قلعه نویی دانست.

دیروز اما قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به انتخاب رضا عنایتی گفت با پیشنهاد حبیب کاشانی (سرپرست این تیم) برای حضور افشین قطبی موافق بود اما نمی داند چرا چنین اتفاقی رخ نداده است!

قلعه نویی از موضوعی اظهار بی اطلاعی می کند که با توجه به اشراف و روابط او در فدراسیون فوتبال، بعید است چنین مسئله برایش تبدیل به یک ابهام شده باشد؛ چطور می شود قلعه نویی نداند قطبی به چه دلیل سرمربی تیم امید نشده است؟

در فردایی که شاید شاهد حذف تیم امید و یک ناکامی احتمالی دیگر در راه المپیک باشیم، این مردم هستند که تقاص این اتفاق تلخ را پس می دهند و این نسلی دیگر از بازیکنان جوان فوتبال کشور است که المپیک را نمی بیند و تجربه نمی کند. آیا اطلاع رسانی درباره چون و چرای وضعیت تیم امید، حقِ مسلم فوتبالدوستان ایرانی نیست؟

در اینکه احتمال حذف تیم امید با افشین قطبی نیز مساوی با حضور رضا عنایتی در این سمت است تردیدی نیست اما فدراسیون فوتبال باید توضیح بدهد که اولا چرا سرمربی امیدها با پیشنهاد مستقیم سرمربی تیم ملی انتخاب شده است و در ثانی، علت اصلی حضور عنایتی در این تیم چیست و چه شاخصه هایی برای این اتفاق در نظر گرفته شده است؟ رضا عنایتی از نظر فنی، کارنامه ای و ... چه برتری خاصی در قیاس با سایر گزینه ها داشته که به این سمت رسیده است؟

قلعه نویی می گوید "عنایتی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران خواهد بود و شکی هم در آن نیست" اما مسئله این است که اشاره او به آینده است و عنایتی هنوز حتی همه توانایی هاش را در رقابت های لیگ برتر نشان نداده و معلوم نیست در اولین تجربه جدی مربیگری اش در این سطح خاص، او چگونه می خواهد آینده دار بودنش را چنان که قلعه نویی هم روی آن تاکید کرده به رخ بکشد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها