سیدجلال: موی صورتم در فوتبال سفید شد

من همیشه تلاش کردم و هدف داشتم و هیچوقت نتوانستم کاری را انجام ندهم. همیشه با هدف زندگی می‌کنم.

سیدجلال: موی صورتم در فوتبال سفید شد

وی در پاسخ به اینکه آیا این هدف را دارد که در سال‌های آینده در تیم‌های دیگر سرمربیگری کند، گفت: من همیشه تلاش کردم و هدف داشتم و هیچوقت نتوانستم کاری را انجام ندهم. همیشه با هدف زندگی می‌کنم.

حسینی درباره بقای ملوان در لیگ برتر بیان کرد: آقای مازیار زارع به تنهایی و با کمک هواداران انزلی توانست تیم را نگه دارد و این یک موفقیت خوب برای او محسوب می‌شود.

سید جلال حسینی که امروز در کلاس‌ها مربیگری B حاضر شده بود، حاشیه این کلاس در‌ گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کلاس‌ها با بچه‌های جدید شروع شده و امیدوارم بتوانیم کلاس B را هم پشت سر بگذاریم. این کلاس‌ها و آموزش‌ها برای ما و همه‌ جوان‌ها خیلی خوب است و امیدوارم شرایط بهتری وجود داشته باشد که همه جوان‌ها بتوانند از این آموزش استفاده کنند.

او در خصوص حضور هم‌دوره‌ای‌هایش در این کلاس عنوان کرد: هم حسین ماهینی و هم وریا و بچه‌های دیگر هستند. کنار هم هستیم تا آزموش ببینیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سید جلال درباره حضور در کادرفنی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: سال خوبی برای من بود. بعد از خداحافظی کنار آقای گل‌محمدی و بچه‌ها یک دوره خیلی خوبی برای کسب تجربه داشتم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و قهرمانی خوبی کسب کردیم.

 

او در پاسخ به اینکه مربیگری سخت‌تر است یا بازیگری گفت: هر دو سخت است. هم بازیگری و هم مربیگری است و کلا فوتبال سخت شده است.

سید جلال در واکنش به اینکه در طول یک سال مربیگری محاسن او سفید شده است با خنده گفت: این محاسن سفید بود. در زمان بازیگری تحت فشار بازی و زندگی می‌کردیم و در مربیگری هم روزهای سختی است.

او در واکنش به اینکه آیا افتخارات بازیگری او در مربیگری هم تکرار خواهد شد، گفت: فوتبال طوری است که وقتی امروز قهرمان می‌شوید، فردا باید از نو شروع کنید و حتی ما که قهرمان لیگ شدیم، الان برای جام حذفی دو بازی سنگین داریم و تمام حواس‌مان روی بازی با هوادار است. زمانی که در فوتبال موفق می‌شوید، فردا یک روز جدید است.

حسینی در پایان درباره دلیل جدایی پژمان نوری و مازیار زارع از ملوان عنوان کرد: پژمان که مدیر باشگاه است اما در مورد مازیار باید بگویم صد درصد هر مربی نیاز به یک سری ابزار دارد که مطمئنا برایش فراهم نشده است. طرفداران انزلی‌چی همیشه پشت تیم هستند اما تیم هم واقعا نیاز به بازیکن دارد تا در لیگ فرسایشی ما موفق باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها