دستورالعمل جدید برای بازیکنان پرسپولیس/ چیزهایی که برای سرخ‌ها ممنوع شد!

به نظر می‌رسد تیم پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی حذفی تصمیم گرفته است، از کُری خوانی و حاشیه پرهیز کند تا به هدف برسد.

دستورالعمل جدید برای بازیکنان پرسپولیس/ چیزهایی که برای سرخ‌ها ممنوع شد!

پس از دیدار سپاهان و پیکان و پیروزی ۵ برصفر زردپوشان اصفهانی برابر تیم مجتبی حسینی، امید نورافکن ستاره تیم مورایس در مصاحبه ای عجیب که از طریق شبکه سوم سیما پخش می‌شد، ترک عادت نکرده و باز هم به قهرمانی احتمالی پرسپولیس طعنه زد و اظهار داشت: همه اهالی فوتبال بازی‌های پشت پرده را می‌دانند و سپاهان همین الان هم قهرمان لیگ برتر شد.

به نظر می‌رسد این جملات، طعنه به تیم پرسپولیس بود که حتی واکنش محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر را نیز به دنبال داشت تا بگوید: به اندازه کافی در طول فصل صحبت‌های حاشیه انجام شده و لطفا جِر نزنید!

در ادامه ارسلان مطهری مهاجم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان و مسجل شدن اینکه تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، گفت: یک تیم زیبا قشنگ‌تر از تیم قهرمان زشت است. توهین به تیمی نمی‌کنم و هر تیمی قهرمان شود، تبریک می‌گویم. آنها تمام توان‌شان را گذاشتند که توان ما را بگیرند، نمی‌دانم چه چیزی بگویم. ما تیم قشنگی داشتیم که همه آن را دوست داشتند. ما مربی و بازیکنان خوبی داشتیم.

اما شاید ریکاردو ساپینتو کُری سنگین تری نسبت به همه علیه پرسپولیس خواند و در پایان بازی با تراکتور و این پرسش که گفتید نگذاشتند ما قهرمان شویم، آیا حاضرید که قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگویید، تاکید کرد: من نمی‌توانم بگویم. به آنها احترام می‌گذارم و بازی شان را بردند. به پرسپولیس و سپاهان و همه تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما این حق را دارم که نظرم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت در مسابقات بود  ما قهرمان بودیم. فصل بعد اگر بمانم و ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مشکلی برای من نیست. ولی این نظر من است و علیه  هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود که ما مستحق قهرمانی بودیم.

همه این موارد دست به دست هم داده که یحیی گل محمدی و افشین پیروانی دست به دست هم داده و برای پرهیز از ورود بازیکنان پرسپولیس به حواشی غیرضروری، دستورالعمل توقف شادی و کُری نخواندن برای سپاهان و استقلال را صادر کنند.

به نظر می‌رسد تیم پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی حذفی تصمیم گرفته است، از کُری خوانی و حاشیه پرهیز کند تا به هدف برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها