پرسپولیس بی شکست مقابل نساجی در لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس و نساجی درحالی در چاچوب هفته سی ام رقابت‌های لیگ بیست و دوم بازی حساس خود را در قائمشهر برگزار می کنند که در آمار تقابل های دو تیم وضعیت پرسپولیس به مراتب بهتر است.

 پرسپولیس بی شکست مقابل نساجی در لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس و نساجی درحالی در چاچوب هفته سی ام رقابت‌های لیگ بیست و دوم بازی حساس خود را در قائمشهر برگزار می کنند که در آمار تقابل های دو تیم وضعیت پرسپولیس به مراتب بهتر است.

این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر 9 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 6 برد برای سرخپوشان تهرانی و 3 تساوی بوده است. نماینده مازندران در 5 فصل قبلی که در بالاترین سطح فوتبال کشورمان بوده اگرچه تا به حال موفق به شکست پرسپولیس در تاریخ رقابت های لیگ برتر نشده، اما در مجموع یک بار موفق به شکست سرخ پوشان تهرانی شده است. تنها پیروزی نساجی در سال ۱۳۷۱ و در هفته پایانی جام آزادگان رقم خورد. نساجی در قائمشهر موفق شد پرسپولیس را که در صورت برد می‌توانست قهرمان شود، با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

فراموش نکنیم که باشگاه نساجی مازندران به‌صورت رسمی در سال ۱۳۳۸ آغاز به‌کار کرد و با وجودی که یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال ایران به حساب می آید اما به واسطه سال ها حضور در لیگ های دسته پایین تر، موفق نشد حضور ثابت و همیشگی در لیگ برتر داشته باشد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که اهالی فوتبال او را به واسطه سال‌ها زندگی از دوران کودکی تا نوجوانی در مازندران و معرفی شدن به فوتبال کشور از این استان، چهره‌ای مازندرانی می‌شناسند، سال ۱۳۸۹ در اوایل دوران سرمربیگری خود روی نیمکت نساجی نشسته بود و این تیم را هدایت می‌کرد.

گفتنی است در بازی رفت دو تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرسپولیس با پیروزی 5 بر یک مقابل نساجی، پرگل ترین پیروزی خود را در تاریخ رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی چی ها رقم زد و باید دید دو تیم در بازی برگشت چه خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها