نخستین رونمایی از تیم کارلوس کی‌روش در اتریش

قرار است که کارلوس کی روش امروز در یک کنفرانس خبری، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قطر جهت حضور در رقابت های جام طلایی کونکاکاف 2023 اعلام کند. مسابقاتی که به میزبانی آمریکا و کانادا از 24 ژوئن تا 16 جولای برگزار می شود.

نخستین رونمایی از تیم کارلوس کی‌روش در اتریش

به گزارش مستقل آنلاین؛ تیم ملی قطر جهت حضور در جام طلایی کونکاکاف، راهی اتریش می شود تا در یک اردوی تمرینی شرکت کند.نخستین رونمایی از تیم کی‌روش در اتریش

"ورزش سه" نوشت: قرار است که کارلوس کی روش امروز در یک کنفرانس خبری، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قطر جهت حضور در رقابت های جام طلایی کونکاکاف 2023 اعلام کند. مسابقاتی که به میزبانی آمریکا و کانادا از 24 ژوئن تا 16 جولای برگزار می شود.

تیم ملی قطر از دهم ماه می برای دومین حضور در این مسابقات، تمرینات خود را در ورزشگاه های اسپایر آغاز کرده اند. مرحله اول با حضور 41 بازیکن برگزار شد که قرار است در مرحله دوم، تعداد این بازیکنان به 26 نفر کاهش یابد. طبق برنامه آماده سازی اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال قطر، تیم ملی این کشور برای برگزاری اردویی در اتریش راهی وین خواهد شد.

شاگردان کی روش در این اردو سه بازی دوستانه برگزار خواهند کرد. یک تیم باشگاهی در کرواسی، تیم ملی جامائیکا و تیم ملی نیوزیلند حریفان قطر در اردوی اتریش خواهند بود و آنها سپس راهی آمریکا می شوند تا در مسابقات جام طلایی شرکت کنند.

تیم ملی قطر با کشورهای مکزیک، هائیتی و هندوراس در گروه دوم قرار دارد. آنها در اولین حضورشان در دوره قبلی جام طلایی که در سال 2021 و به میزبانی آمریکا برگزار شد، حضور چشمگیری داشتند و تا مرحله نیمه نهایی نیز پیش رفتند که برابر آمریکا تن به شکست دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها