گفتگوی جالب میثاقی و فتاحی: ارزش قهرمان را کم نکنیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفتگوی جالب توجهی با محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر داشت.

گفتگوی جالب میثاقی و فتاحی: ارزش قهرمان را کم نکنیم

رضا فتاحی شب گذشته گفتگویی با برنامه فوتبال برتر داشت و در پاسخ به این سوال که رفتارهای ژوزه مورایس طی هفته‌های اخیر با حساس شدن بازی‌ها تغییر کرده و او درباره تیم‌های دیگر صحبت می‌کند، گفت: ببینید من فکر می‌کنم ما یکطرفه به قاضی می‌رویم. اما شما الان مصاحبه آقای مجتبی حسینی را کامل پخش کردید، اما مصاحبه آقای مورایس را فقط چند تکه پخش کردید. 

فتاحی سپس با اشاره به صحنه پنالتی اعلام شده روی میلاد زکی‌پور که برخی نسبت به صحیح بودن آن شک دارند، اضافه کرد: در آن صحنه آقای زکی‌پور اصلا تمارض نکرد. حالا دوربینی نبود که نشان بدهد، اما میلاد اهل تمارض نیست. اگر رد می‌شد، پاس به عقب می‌داد و مهاجمان ما توپ را گل می‌کردند. چه دلیلی دارد که میلاد بخواهد آنجا تمارض کند. بعد هم تیم ما قدرتمندانه بازی کرد. آن صحنه را 20 بار نشان بدهید.

میثاقی در این بین تاکید کرد که پنالتی گرفته شده برای سپاهان طبق نظر کارشناسان صحیح نبوده است. سرپرست سپاهان دراینباره گفت: اینقدر که شما به این صحنه پرداختید. به دو صحنه پنالتی بازی با تراکتور و ماجرای لیزر در آن بازی نپرداختید. هفته قبل پیکان با حریف ما بازی داشته و شما اینقدر که پنالتی پرداختید به این پنالتی نپرداختید.

میثاقی سپس با خنده و گفتن این جمله که آقای فتاحی قرارمان این بود که غر زدن ممنوع باشد، حرف‌های سرپرست سپاهان را به فضای دیگر برد: اصلا نمی‌خواهیم جر بزنیم. ما سه بار نایب قهرمان شدیم. یکبار دقیقه 97 قهرمانی را از دست دادیم. مبارک پرسپولیس باشد که قهرمان شد. ما فقط عدالت می‌خواهیم. ما صبح هم کمیته اخلاق بودم و گفتم فقط عدالت می‌خواهیم. سه روز دیگر مسابقات تمام می‌شود. می‌خواهیم یک فوتبال پاک باشد و هر تیمی شایسته باشد، قهرمان باشد.

رضا فتاحی سپس در واکنش به این صحبت‌های میثاقی مجری برنامه که معتقد بود زیر سوال بردن قهرمانی سپاهان و یا پرسپولیس از سوی مسئولان هر یک از دو تیم سبب بی ارزش شدن آن قهرمانی می‌شود و بهتر است اینطور نباشد، اینطور پاسخ داد: آقای میثاقی یک موضوعی وجود دارد و آن هم اینکه وقتی من تازه شروع به دیدن برنامه شما کردم، گفتید که قهرمان را کم رنگ نکنیم. خب قهرمان مشخص نشده که این کلمه را گفتید. امیدوارم هر تیمی لیاقت داشته باشد، قهرمان شود.

میثاقی البته بار دیگر بر جمله خود تاکید کرد و گفت: «من می‌گویم بهتر است قهرمانی را کم رنگ نکنیم، چون اگر اینکار را بکنیم، اگر تیم خودتان قهرمان شود، ارزش آن قهرمانی کمتر می‌شود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها