احمدی: ژاپن،کره و استرالیا رقبای جدی ما در قطر هستند

دروازه‌بان سابق تیم ملی تاکید کرد: برای موفقیت در جام‌ملت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی هستیم.

احمدی: ژاپن،کره و استرالیا رقبای جدی ما در قطر هستند

دروازه‌بان سابق تیم ملی تاکید کرد: برای موفقیت در جام‌ملت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی هستیم.

رحمان احمدی ا اشاره به قرعه ایران در مرحله نهایی رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا اظهار داشت: روی کاغذ قرعه خوبی نصیب ایران شد و شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است. در حال حاضر همه چیز به شرایط تیم ملی باز می‌گردد تا بتواند در این رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

وی افزود: در مرحله اول مشکل خاصی وجود ندارد و صعود ایران قطعی است؛ برای مرحله دوم نیز با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نیز مشکل خاصی وجود ندارد و امیدوارم در این دوره ایران بتواند نتایج خوبی را در جام ملت‌ها کسب کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درخصوص وضعیت کادر فنی و حضور مربیان داخلی برای تیم ملی در جام ملت‌ها تصریح کرد: کادرفنی ایران مربیان خوبی دارد. آقای قلعه‌نویی را همه می‌شناسند و کارکرد عملکرد او مشخص است، ضمن اینکه باید به این مساله اشاره کنم که او نسبت به دوره قبل از حضور در تیم ملی با تجربه تر شده است و شرایط را بهتر درک می کند، با این تفاسیر به شرطی که آماده‌سازی و تدارکات خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیریم، می‌توانیم موفقیت تیم ملی را در جام ملت‌ها تضمین کنیم.

رحمان احمدی در خصوص نیازهای تیم ملی برای موفقیت در جام‌ملت ها به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما باید با تمام توان و قوای‌مان وارد این رقابت ها شویم و شرایط مثل جام جهانی نشود که یک ماه مانده به قبل به شروع رقابت‌ها به فکر بیفتیم. با استفاده برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی می‌توان شرایط تیم تاکتیکی تیم را برای حضور در این رقابت‌ها را مهیا کرد تا  با بچه ها با آمادگی ذهنی و بدنی کامل این جام را آغاز کنند.

 دروازه بان قدیمی تیم ملی در مورد رقبای جدی ایران در جام ملت ها اظهار داشت: در حال حاضر چهار تیم در آسیا جزو مدعیان و قدرت‌های برتر آسیا محسوب می‌شوند که به جز ایران باید به کره جنوبی، ژاپن و استرالیا اشاره کرد. به نظر من قطر با وجود اینکه در جام ملت‌های قبلی نتایج خوبی گرفت و قهرمان شد در جام جهانی موفق عمل نکرد. با توجه به این  موضوع فکر می‌کنم رقابت اصلی ایران برای قهرمانی با تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن واسترالیا باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها