محمدی قصد بازگشت به ایران ندارد

تیم فوتبال السیلیه که مهرداد محمدی لژیونر ایرانی را در ترکیب خودش دارد، در انتهای جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و به احتمال زیاد به لیگ پایین تر سقوط خواهد کرد.

محمدی قصد بازگشت به ایران ندارد

تیم فوتبال السیلیه که مهرداد محمدی لژیونر ایرانی را در ترکیب خودش دارد، در انتهای جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و به احتمال زیاد به لیگ پایین تر سقوط خواهد کرد. مهرداد که مدتی مصدوم بود و از العربی جدا شد، در این فصل به السیلیه پیوست و در هفته‌های اخیر هم گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رساند. با این حال این تیم اصلا شرایط خوبی ندارد و در رتبه آخر لیگ قطر حضور دارد.

تنها یک هفته تا پایان این فصل لیگ قطر باقی مانده و محمدی و تیمش کار بسیار سختی برای بقا دارند. با توجه به احتمال بالای سقوط السیلیه، طی روزهای گذشته شایعه جدایی محمدی از این تیم به گوش رسید و بعضی‌ها عنوان کردند که این بازیکن قصد دارد که به لیگ ایران و یکی از دو تیم پرسپولیس یا سپاهان بازگردد. پیگیری ما از یکی از نزدیکان این بازیکن نشان می‌دهد که مهرداد قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و می‌خواهد همچنان در خارج از کشور به فوتبال خود ادامه دهد. احتمال اینکه محمدی از السیلیه جدا شود، زیاد است ولی مقصد بعدی این بازیکن ایران نخواهد بود.

مهرداد به دنبال این است که فوتبالش را در قطر و یا امارات ادامه دهد و از همین حالا هم مذاکراتی را نماینده او با چند تیم قطری و اماراتی انجام داده است. محمدی گران ترین بازیکن ایرانی شاغل در قطر است و دستمزد بالایی دریافت می‌کند. پولی که قطعا بیشتر از دریافتی او نسبت به حضورش در ایران است و تیم‌های ایرانی نمی‌توانند چنین پولی را برای یک بازیکن هزینه کنند. این موضوع یکی از دلایل اصلی عدم علاقه مهرداد به بازگشت به فوتبال ایران است.

محمدی که بازیکن العربی بود، بعد از مصدومیت طولانی به ترکیب این تیم بازگشت ولی مدیران این باشگاه قصد داشتند تا یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیرند ولی برای این کار ابتدا باید نام بازیکن ایرانی خود را از لیست خارج می‌کردند. محمدی که قرارداد بالایی با این تیم داشت، حاضر به فسخ قرارداد نمی‌شد. مدیران العربی در نهایت موفق شدند رضایت مهرداد را بگیرند و این بازیکن در ازای دریافت مبلغی راهی السیلیه شد.

پرسپولیس در تابستان هم وضعیت این بازیکن را جویا شد و قصد داشت محمدی را به خدمت بگیرد. با این حال قرارداد بسیار بالای این بازیکن در فوتبال قطر و همچنین مخالفت همسر این بازیکن با بازگشت به ایران باعث شد تا پرسپولیس قید این بازیکن را بزند و مهرداد هم با ادامه حضورش در فوتبال قطر، به آن چیزی که دوست داشت رسید. حالا دوباره بحث پرسپولیسی شدن این بازیکن در تابستان شنیده شده ولی پیگیری‌های ما نشان می‌دهد، درست مثل سال قبل این بازیکن برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و می‌خواهد فوتبالش را در کشورهای عربی دنبال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها