بمب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال! ستاره جدید رئال مادرید از دورتموند! + عکس

با تایید رسانه‌های معتبر اسپانیایی چون مارکا و رلوو، خوش‌بینی‌ها در راستای پیوستن جود بلینگام به رئال مادرید افزایش یافته است چون بازیکن ترجیح می‌دهد برای رئال مادرید بازی کند.

بمب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال! ستاره جدید رئال مادرید از دورتموند! + عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال‌مادرید و دورتموند برای انتقال جود بلینگام ستاره انگلیسی تا سال 2029 به توافق رسیده‌اند.

 دورتموند 140 میلیون یورو می‌خواهد اما رئال‌مادرید سعی دارد انتقال را با مبلغی کمتر یعنی بین 100 تا 120 میلیون نهایی کند. 

 

photo_2023-05-03_18-37-27

 

جود بلینگام نزدیک‌تر از همیشه به رئال مادرید

با تایید رسانه‌های معتبر اسپانیایی چون مارکا و رلوو، خوش‌بینی‌ها در راستای پیوستن جود بلینگام به رئال مادرید افزایش یافته است چون بازیکن ترجیح می‌دهد برای رئال مادرید بازی کند. این هافبک انگلیسی که ماه آینده 20 ساله می‌شود، قصد ندارد پیشنهادهای جذاب از انگلیس را قبول کند. در حال حاضر رئال مادرید دست بالاتر را دارد چرا که منچسترسیتی هم پس از لیورپول از خرید بلینگام ناامید شده است. 

یکی از موانع دل‌سردکننده در مسیر سفیدهای مادرید، احتمالا ایجاد شدن مزایده برای خرید بلینگام بود اما هم‌چون انتقال اورلین شوامنی، بلینگام فقط رئال مادرید را می‌خواهد و این یعنی مزایده‌ای در کار نخواهد بود. بازیکن حاضر است برای ادامه فوتبالش در سانتیاگو برنابئو، دستمزد کم‌تری نسبت به پیشنهاد باشگاه‌های انگلیسی دریافت کند و از نظر توافق میان رئال مادرید و دورتموند، مشکلی وجود نخواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها