به جان هم افتادن باشگاه‌ها با تصمیم خلق‌الساعه فدراسیون فوتبال/ ۱۵ ساعت هیاهو برای هیچ!

صحبت‌های نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها را به جان هم انداخت و زمینه نقض یکی از مصوبات کارگروه نظارت بر مسابقات لیگ را فراهم کرد

 به جان هم افتادن باشگاه‌ها با تصمیم خلق‌الساعه فدراسیون فوتبال/ ۱۵ ساعت هیاهو برای هیچ!

صحبت‌های نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها را به جان هم انداخت و زمینه نقض یکی از مصوبات کارگروه نظارت بر مسابقات لیگ را فراهم کرد آن‌ هم در شرایطی که هنوز چیزی قطعی نشده بود!

 اظهارات شب گذشته (سه‌شنبه) منصور قنبرزاده مبنی بر برگزاری تمامی دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال (مشروط به تأیید نهادهای تأمین امنیت) در روز شنبه، 15 ساعت پُر سر و صدا را در فوتبال ایران به راه انداخت. در حالی که آیین‌نامه مسابقات به برگزاری مسابقات دو هفته پایانی تأکید دارد اما نایب رئیس دوم فدراسیون در حالی که هنوز چیزی قطعی نشده بود، حرف دیگری را مطرح کرد.

استقلال و سپاهان که معتقد بودند دیدارهای تیمشان باید به‌صورت همزمان با بازی پیکان - پرسپولیس برگزار شود، نامه‌هایی در این زمینه به سازمان لیگ نوشتند که نایب رئیس فدراسیون فوتبال از همزمان شدن بازی‌ها سخن گفت. پس از این اتفاق، واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شد که مهم‌ترینِ آنها، به صحبت‌های تند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مربوط می‌شد.

با وجود این صحبت‌ها، سازمان لیگ امروز اعلام کرد نهادهای ذی‌ربط با تغییر زمان دیدارها موافقت نکرده و بازی‌ها مطابق برنامه قبلی برگزار خواهد شد. نکته مهم این است که آیا نایب رئیس عالی‌ترین نهاد فوتبالی کشور هنوز نمی‌داند پیش از قطعی شدن تغییر برنامه، نباید درباره آن اظهار نظر کند؟! چه دلیلی دارد وقتی کاری انجام نشده آن را اطلاع‌رسانی کنیم؟!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها