کنایه بازیکن سابق رم به سوارز

کوستاس مانولاس در دیدار ناپولی و بارسلونا شکست ۳ بر صفر آبی اناری‌ها برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا را به مهاجم اروگوئه‌ای یادآوری کرد.

کنایه بازیکن سابق رم به سوارز

بارسلونا در یک دیدار دوستانه ناپولی را با چهار گل شکست داد. این بازی یک حاشیه داشت و کوستاس مانولاس آغاز گر آن بود. مدافع یونانی ناپولی شکست ۳ بر صفر بارسلونا در ورزشگاه المپیک رم را به لوییس سوارز یادآوری کرد. زمانی که گل دوم بارسلونا در دقیقه ۵۶ توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسید، بازیکنان ناپولی در حال اعتراض به داور بودند و معقتد بودند خطا اتفاق افتاده است. مانولاس که جزو معترضان بود با سه انگشتش آن سه گل را یادآوری کرد که امیدهای بارسا را در لیگ قهرمانان اروپا بر باد داد. این کابوس یک سال بعد توسط لیورپول تکرار شد.

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی ۱۸-۲۰۱۷ لیگ قهرمانان  با سه گل مغلوب رم شد. آبی اناری ها در بازی رفت ۳ بر یک پیروز شده بودند اما این شکست باعث شد در حسرت صعود به مرحله بعد بمانند. منولاس در آن زمان پیراهن رم را بر تن می کرد. یک فصل بعد بارسا در مرحله نیمه نهایی برابر لیورپول قرار گرفت و با وجود پیروزی سه بر صفر در نوکمپ با چهار گل در آنفیلد مغلوب شد و از صعود به فینال بازماند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها