اقدام باشگاه استقلال علیه یک اسپانسر + عکس

مسئولان استقلال قصد دارند با گرفتن بخشی از مطالبات خود از این اپراتور، مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند.

 اقدام باشگاه استقلال علیه یک اسپانسر + عکس

باشگاه استقلال به گفته مسئولانش از یکی از اپراتورهای تلفن همراه طلب دارد و به همین خاطر مدیران باشگاه بارها در رسانه‌ها خواستار دریافت مطالبات‌شان شده‌اند. در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده، او مدعی شده بود که اگر این اپراتور پول را به موقع پرداخت می‌کرد، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی‌شد. بازیکنان استقلال نیز پس از حذف تیم‌شان از آسیا، برای اعتراض به اپراتور تلفن همراه، در یکی از بازی‌های خانگی، دست‌شان را روی سینه قرار دادند تا تبلیغ این اپراتور را از روی پیراهن بپوشانند.

در ادامه کشمکش بین استقلال و این اسپانسر، آبی‌پوشان در شرایطی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر و پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میدان رفتند که دیگر خبری از تبلیغ اصلی اپراتور مدنظر روی سینه بازیکنان نبود و تبلیغ یکی از بانک‌ها به بزرگی دیده می‌شد. تبلیغ اپراتور هم بالای آستین گذاشته شده بود که به نظر می‌رسد به نوعی اعتراض باشگاه استقلال به اسپانسرش را نشان می‌دهد.

مسئولان استقلال قصد دارند با گرفتن بخشی از مطالبات خود از این اپراتور، مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند. حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال نیز شب گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از این اپراتور درخواست کرد که به تعهداتش عمل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها