نورمحمدی: دربی استقلال و پرسپولیس را در فینال دوست دارم

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید دوست دارد این تیم در فینال حذفی با استقلال روبرو شود.

نورمحمدی: دربی استقلال و پرسپولیس را در فینال دوست دارم

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید دوست دارد این تیم در فینال حذفی با استقلال روبرو شود.

رضا نورمحمدی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره صعود این تیم به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی را برد. آنها در نیمه اول توانستند دو گل به ثمر برسانند و در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کرده و به پیروزی برسند.

در جام حذفی مهم پیروزی است نه تعداد گل

وی ادامه داد: در جام حذفی تعداد گل مهم نیست. مهم این است که بتوانی پیروزی را کسب کرده و به مرحه بعدی صعود کنید. البته این را هم بگویم که پرسپولیس در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش نگذاشت اما توانست روی تجربه بازی را مدیریت کند.

داربی استقلال و پرسپولیس را در فینال دوست دارم

نورمحمدی درباره قرعه پرسپولیس و دیدار مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی تصریح کرد: هوادار تیم خوبی است و به نظرم بازی خوبی خواهد شد. دوست دارم استقلال هم نساجی را ببرد و دو تیم بازی فینال را برگزار کنند. سال‌ها است که این دو تیم در فینال با یکدیگر بازی نکرده‌اند.

پرسپولیس نباید از سه بازی خود در لیگ غافل شود

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه این تیم مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است افزود: باید قبول کنیم که پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد ولی نباید در این سه بازی حریفی را دست کم بگیرد. کسی فکر نمی‌کرد ملوان بتواند مقابل سپاهان امتیاز بگیرد ولی دیدید که این اتفاق افتاد. استقلال هم شرایط خوبی دارد و نباید در این سه هفته پایانی از تیمی غافل شد.

نورمحمدی در خصوص عملکرد گل محمدی در پرسپولیس گفت: ایشان را سال‌هاست که می‌شناسم . مربی بسیار بی‌حاشیه که در این چند سال بهترین نتایج را گرفته است. به نظرم اولویت باشگاه باید تمدید قرارداد گل محمدی باشد. این یک اشتباه است که به مربی‌ای که در این چند سال همیشه مدعی قهرمانی بوده، اجازه جدایی بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها