کونته: لوکاکو نیاز به سختکوشی دارد/ بازیکنانم بار دیگر نشان دادند که تسلیم نمی‌شوند

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از بازی دوستانه با والنسیا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

کونته: لوکاکو نیاز به سختکوشی دارد/ بازیکنانم بار دیگر نشان دادند که تسلیم نمی‌شوند

آنتونیو کونته که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در دیدار دوستانه‌ای در ورزشگاه مستایا پس از تساوی یک - یک مقابل والنسیا، در ضربات پنالتی به برتری 7 بر 6 دست یافتند، پس از این دیدار درباره خرید جدیدش که در این بازی حضور نداشت، گفت: لوکاکو نیاز به سختکوشی هم از جنبه فیزیکی و هم از حیث وفق دادن خود به روشی که ما سعی می‌کنیم بازی کنیم، دارد. قطعاً روملو خرید فوق‌العاده‌ای خواهد بود و از جذب او خوشحال هستیم. لوکاکو جاه‌طلبی و تعهد خود برای آماده شدن را نشان خواهد داد.

وی همچنین در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی دشوار و مهمی مقابل تیم خیلی خوب والنسیا بود که سرمربی‌اش مدت‌هاست بالای سر این تیم است و فصل گذشته هم با شکست بارسلونا به عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید. عملکرد بازیکنان ما مثبت بود چون بار دیگر نشان دادند که تسلیم نمی‌شوند و نمی‌خواهند با شکست زمین را ترک کنند که این از حیث روحی و روانی‌ نکته خیلی مثبتی است. به بازیکنانم گفتم که می‌توانند بهتر هم کار کنند اما سخت در تلاش هستیم تا پیشرفت کنیم.

سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانم کمی خسته هستند چون هم از حیث تاکتیکی و هم از لحاظ فیزیکی سخت تلاش می‌کنند تا هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل برسند. در این بازی هم مهاجمان ما گامی دیگر در جهت پیشرفت برداشتند.

اینتر در اولین بازی خود در فصل 20-2019 سری A ایتالیا، در تاریخ 26 آگوست - 4 شهریور - در دیداری خانگی به مصاف لچه خواهد رفت.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها