ساپینتو: تساوی سپاهان یک هدیه بزرگ به ما بود

شکست برابر پرسپولیس موجی از ناامیدی را میان هواداران استقلال به وجود آورده و اکثر آنها دیگر شانس زیادی برای قهرمانی تیمشان قائل نیستند.

ساپینتو: تساوی سپاهان یک هدیه بزرگ به ما بود

شکست برابر پرسپولیس موجی از ناامیدی را میان هواداران استقلال به وجود آورده و اکثر آنها دیگر شانس زیادی برای قهرمانی تیمشان قائل نیستند. استقلال قبل از دربی در بهترین شرایط ممکن قرار داشت و شکست دادن پرسپولیس، آن هم در حالیکه سپاهان برابر ملوان امتیاز داد می‌توانست آبی‌ها را به اولین شانس کسب عنوان قهرمانی تبدیل کند ولی باخت در دربی در بدترین زمان ممکن برای استقلال اتفاق افتاد تا حالا خیلی‌ها شانس زیادی برای قهرمانی این تیم قائل نشوند. جالب اینجا است که حتی پیشکسوتان استقلال هم در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که شانس آبی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر کم شده و ساپینتو و شاگردانش باید تمرکز اصلی‌شان را روی قهرمانی در جام حذفی بگذارند.

ساپینتو ناامید نیست

سرمربی پرتغالی استقلال بعد از باخت در دربی به شاگردانش یک روز استراحت داد و تمرینات استقلال از روز سه‌شنبه آغاز شد. تصاویری که از این تمرین استقلال توسط رسانه رسمی باشگاه منتشر شد، نشان می‌داد که بر خلاف روزهای قبل از دربی، دیگر خبری از خنده و شوخی در تمرین نیست و ظاهرا باخت در دربی برای بازیکنان هم نتیجه‌ای ناامید کننده بود است. بدون شک این باخت حتی کار ساپینتو را هم برای قهرمانی در لیگ سخت‌تر کرده ولی جالب اینجا است که او به هیچ عنوان برای رسیدن به قهرمانی ناامید نیست.

ساپینتو در صحبتی که در تمرین روز سه‌شنبه با بازیکنان داشت، خطاب به آنها گفت:« در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ما باید به آینده فکر کنیم. 3 بازی در لیگ برتر باقی مانده و در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم. قهرمان شدن فقط این نیست که شما جام را ببرید، شما در این چند ماه با وجود مشکلات مالی و عدم دریافت حق و حقوقتان، در زمین مسابقه جنگیدید و هیچ چیز کم نگذاشتید. از نظر من شما قهرمان هستید و می‌دانم که این جنگیدن را هم ادامه خواهید داد.»

سرمربی استقلال در قسمت دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: « 3 بازی مهم در لیگ داریم و باید مثل همیشه تلاش کنیم و بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ما نباید بابت قهرمان شدن ناامید شویم. تساوی سپاهان برابر ملوان هم یک هدیه بزرگ از سوی خدا برای ما بود و این بازی نشان داد که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پس با قدرت لیگ را ادامه دهید و در هر 3 بازی باید برای برد بازی کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها