گولسیانی: هر هندی پنالتی نیست

ما یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را بردیم و این نشان می‌دهد ما شایستگی پیروزی را داشتیم

گولسیانی: هر هندی پنالتی نیست

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس یکی از بهترین مدافعان حال حاضر لیگ ایران است. مدافعی که علاوه برنمایش خوب درکارهای دفاعی، در گلزنی هم گلزن‌ترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود که آمار بسیار خوبی در جام حذفی و لیگ از خودش بر جای گذاشته است. به بهانه برد پرسپولیس در دربی و رسیدن این تیم به صدر جدول با گئورگی گولسیانی گفت‌و‌گویی  داشتیم.
 
در مهم‌ترین بازی فصل برنده شدید. پرسپولیس استحقاق پیروزی در دربی 100 را داشت.
با حرفتان موافقم. ما یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را بردیم و این نشان می‌دهد ما شایستگی پیروزی را داشتیم. قطعاً بازی سختی بود و در چنین بازی‌هایی شما فقط یک موقعیت گل دارید که نیاز دارید از آن استفاده کنید که ما هم از آن شانس استفاده کردیم.
پیروزی در مقابل تماشاگران پرسپولیس چه احساسی داشت؟
جو باور نکردنی در ورزشگاه حاکم بود و دلم می‌خواست ورزشگاه پر بود اما به هر صورت با همان وضعیت هم هیجان و احساس زیادی را از سمت هواداران دریافت می‌کردیم. حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های فوتبال ایران است.
تو و دیگر مدافعان پرسپولیس فوق‌العاده بودید. راز موفقیت دفاع پرسپولیس در دربی چه چیزی بود؟
رازی وجود ندارد. فقط نظم و انضباط در تمام طول فصل و ما سازمان یافته و با ثبات در خط دفاعی کار کردیم که این نقش مهمی در موفقیت خط دفاعی داشت.
این بار شانس گل زدن در دربی برای تو مهیا نشد. از این مسأله غمگین نیستی؟
ما دربی را بردیم و این چیزی است که بیشتر از هر موضوع دیگری اهمیت دارد. به همین خاطر دلیلی برای ناراحت بودنم وجود ندارد.
در دقایق اولیه بازی توپ به دست تو خورد، باشگاه و هواداران تیم استقلال می‌گویند داور باید آن صحنه را پنالتی می‌گرفت هر  چند کارشناسان داوری این ادعا را رد کرده‌اند. نظر تو در این رابطه چیست؟
من کاملاً موافق نظر کارشناسان داوری هستم چون هر هندی پنالتی نیست و فاکتورها و عوامل زیادی وجود دارند که داور باید آنها را در نظر بگیرد قبل از آنکه اعلام پنالتی داشته باشد.
خیلی از مردم می‌گویند با پیروزی در دربی، قهرمان لیگ می‌شوید. با توجه به سه بازی باقیمانده تیم‌تان و دو مدعی دیگر شانس قهرمانی کدام تیم را بیشتر می‌دانی؟
ما یک امتیاز بیشتر از سپاهان داریم اما معنی‌اش این نیست که مأموریت ما تمام شده است. سه بازی سخت در پیش داریم که نیاز داریم حداکثر امتیازات را از آن دیدارها به دست آوریم. در حال حاضر هم فقط به بازی بعدی‌مان با گل‌گهر فکر می‌کنیم چون جام حذفی هم برای ما مهم است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها