نصرتی: باشگاه و خمس برای قهرمانی تیم می‌بندند

مربی تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد بازیکنان این تیم باید روی زدن ضربات ایستگاهی بیش از پیش تمرین و تلاش کنند.

نصرتی: باشگاه و خمس برای قهرمانی تیم می‌بندند

مربی تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد بازیکنان این تیم باید روی زدن ضربات ایستگاهی بیش از پیش تمرین و تلاش کنند.

محمد نصرتی در مورد پیروزی خانگی تراکتور برابر پیکان اظهار داشت: ما در مجموع خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و در نیمه اول یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر را ارائه کردیم و فکر می‌کنم در مجموع می‌توانستیم با اختلاف سه یا چهار گل پیکان را شکست دهیم. ما باید روی زدن ضربات آخر بیشتر تمرین کنیم تا موقعیت‌ها را از دست ندهیم.

وی با اشاره به حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه تصریح کرد: با وجود اینکه بازی در ساعت مناسبی برگزار نشد و شاهد انجام دربی تهران بودیم، اما حدود 40 تا 50 هزار نفر به ورزشگاه آمدند و باید به هواداران تراکتور دست مریزاد بگویم. ما قطعاً با حمایت آنها می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

نصرتی درباره شانس تراکتور برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا باشگاه برنامه‌ای برای تقویت تیم در فصل آینده خواهد داشت، گفت: بدون شک ما برای آسیایی شدن شانس خوبی داریم و باید در سه بازی پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم، البته جدا از بازی‌های لیگ برتر، بازی‌های جام حذفی هم در بحث آسیایی شدن تراکتور تأثیر دارد. مدیران باشگاه و خمس هم درصدد بستن یک تیم پرقدرت برای فصل بعد هستند و امیدوارم بتوانیم با تلاش تمامی مجموعه تراکتور و حمایت هواداران خودمان را برای قهرمانی در فصل آینده آماده کنیم.

نصرتی راجع به رقابت سه مدعی قهرمانی و اینکه کدام تیم قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: در این هفته‌ها رقابت سه تیم بسیار فشرده بوده است و چیزی هم قطعی قابل پیش‌بینی نیست. با نتایجی که این هفته رقم خورد پرسپولیس دوباره به صدر جدول رفت و طبیعتاً الان سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است. البته سه هفته دیگر باقی مانده و باز هم ممکن است جدول دستخوش تغییر شود و چیزی را نمی‌توان به‌صورت قطعی پیش‌بینی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها