انتقاد جهانبخش از مورینیو

بال ایرانی فاینورد به نحوه شادی بازیکنان رُم به پیروزی‌شان مقابل این تیم هلندی در لیگ اروپا واکنش نشان داد.

 انتقاد جهانبخش از مورینیو

تیم فوتبال فاینورد پنجشنبه شب در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه رُم با نتیجه 4 بر یک شکست را پذیرا شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 4 بر 2 از دور رقابت‌ها کنار برود. بال ایرانی فاینورد و هم‌تیمی‌هایش اما از نحوه شادی عجیب شاگردان مورینیو پس از این دیدار آزرده شده‌اند.

علیرضا جهانبخش پس از برتری 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) فاینورد مقابل اوترخت در هفته سی‌ام اردویژه هلند، دیداری که در دقیقه 77 به زمین بازی آمد و پنج دقیقه پس از آن هم گل سوم تیمش را به ثمر رساند،  گفت: یکی از بزرگترین ناامیدی‌های ما در بازی با رُم واکنش آنها پس از سوت پایان بازی بود، به خصوص واکنش بازیکنان‌شان و آنچه به سرمربی ما گفتند. این کار آنها ضرورتی نداشت. حتی کارهایی که مورینیو انجام داد از دید من اغراق‌آمیز بود. مربی ما قبل از بازی چیزی نگفت که بخواهد آنها را عصبانی کند.

وی افزود: در طول بازی سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. رُمی‌ها هم سعی کردند به داور فشار بیاورند. داور هر صحنه مشکوکی را به سود رُم سوت می‌زد که دیوانه‌کننده بود، اما به عنوان یک بازیکن در چنین مواردی نمی‌توانی کار زیادی انجام دهی. سعی کردیم در زمین فوتبال خوبی ارائه دهیم، اما متأسفانه در نهایت بازی را واگذار کردیم.

فاینورد با پیروزی شب گذشته مقابل اوترخت 73 امتیازی شد و ضمن استحکام صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی اردویژه هلند، یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشت. تیم‌های پی‌ای‌وی آیندهوون و آژاکس هم به ترتیب با 65 و 62 امتیاز رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها