شرایط و زمان حضور در کارگاه آموزشی فدراسیون فوتبال مشخص شد

نخستین کارگاه آموزش قوانین رسانه ای فوتبال با حضور کریستوفر راج آرالانتو مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا سوم شهریور در تهران برگزار می شود.

شرایط و زمان حضور در کارگاه آموزشی فدراسیون فوتبال مشخص شد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،این کارگاه آموزشی به منظور تشریح آخرین قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال در حوزه رسانه توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

با توجه به محدودیت ظرفیت موجود در این کارگاه آموزشی، سردبیران رسانه های ورزشی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک خبرنگار از هر رسانه، همچنین مدیران رسانه ای باشگاههای لیگ برتری و لیگ دسته اول و مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال امکان حضور در این کارگاه را خواهند داشت.

بر این اساس از کلیه علاقمندان دعوت می گردد طی روزهای 20 الی 25 مردادماه با ارسال معرفی نامه معتبر به شماره 09019459232 (واتس آپ) نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام کنند‌ و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به اهمیت تشریح قوانین همچنین ضرورت حضور نمایندگان رسانه ها ، باشگاهها و برگزارکنندگان، این کارگاه آموزشی به صورت رایگان توسط فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها