یک شایعه جدی؛ هال سیتی اللهیار را نمی‌خواهد!

اللهیار برای ادامه حضور در هال‌سیتی انگیزه‌های فراوانی دارد که یکی از آنها درخشش و بازگشت به تیم ملی است.

یک شایعه جدی؛ هال سیتی اللهیار را نمی‌خواهد!

 تنها هفت هفته دیگر از بازی‌های هال سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس باقی مانده است و این تیم دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت. از طرف دیگر، خطر سقوط این تیم هم بسیار کم است اما هفته‌های پیش رو برای چند بازیکن هال سیتی از جمله اللهیار صیادمنش، وینگر و مهاجم ایرانی این تیم حیاتی است. برخی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه هال سیتی، در گزارش‌هایی متفاوت از ۶ بازیکن این تیم نام برده‌اند که احتمال دارد فصل بعد در این تیم نباشند.

یکی از این نفرات اللهیار صیادمنش است که مدت زمان زیادی در این فصل مصدوم بوده و برای اینکه بتواند مدیران هال سیتی را برای ادامه کار در این تیم قانع کند، نیاز دارد خودش را در هفته‌های پایانی به خوبی نشان بدهد. اللهیار شاید اسم تعجب‌برانگیز در این لیست باشد اما پس از یک فصل آسیب‌دیدگی، این بازیکن ایرانی به پایانی قدرتمند نیاز دارد. وینگرها برای نحوه بازی روسنیر (سرمربی هال سیتی) بسیار مهم هستند و شکی نیست که اللهیار سرعت بالایی دارد.

 داشتن سرعت یک چیز است، توانایی استفاده و به نتیجه رساندن آن اما مهم‌ترین عامل. در هفته‌های پایانی، اللهیار و روسنیر امیدوارند که او بتواند پتانسیلی را که همه باور دارند نشان دهد.

اللهیار یکی از نفرات مورد علاقه لیام روسنیر، سرمربی هال سیتی است. روسنیر بارها از بازیکن ایرانی خود به ویژه در زمانی که مصدوم بود، تمجید کرده است. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «اللهیار خوب است. او مرا بسیار خوشحال می‌کند. قبلاً به شما گفته‌ام، من همه آنها -بازیکنان- را دوست دارم، اما اللهیار پسر خاصی است.»

با این حال طبق گزارش «هال دیلی میل»، صیادمنش برای باقی ماندن در هال سیتی علاوه بر روسنیر، باید نظر مثبت مدیران باشگاه را هم به خود جلب کند. به همان اندازه که روسنیر این بازیکن ۲۱ ساله را دوست دارد، هال سیتی توانایی حفظ بازیکنانی را ندارد که حداقل برای ۳۰ بازی در فصل در دسترس نیستند و متأسفانه صیادمنش در این دوره در این دسته قرار گرفته است.

این بازیکن ۲۱ ساله ایرانی فصل گذشته به صورت قرضی به هال سیتی آمد و در ابتدای این فصل، قرارداد قطعی و دائمی با تیم انگلیسی امضا کرد.

با این حال اللهیار فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و دو مصدومیت طولانی و بلندمدت او را از مسابقات بسیاری دور نگه داشته است. همین مسأله می‌تواند روی آینده او تأثیر بگذارد. بخصوص که در لیگ برتر انگلیس و حتی چمپیونشیپ، مربیان به بازیکنانی نیاز دارند که به لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط باشند و البته زیاد هم مصدوم نشوند.

این ایده تمام تیم‌های انگلیسی است و البته اللهیار این فصل نشان داد که خیلی آسیب می‌بیند و در تمام فصل نمی‌تواند در اختیار کادرفنی باشد. اینها البته گمانه‌زنی‌هایی است که نزدیکان باشگاه هال سیتی انجام داده‌اند. بنابراین می‌توانیم چند هفته دیگر صبر کنیم و ببینیم آیا صیادمنش در ترکیب هال سیتی می‌درخشد یا دوباره مصدوم می‌شود؟ او در آخرین بازی هال سیتی 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت و این می‌تواند خبر خوبی برای مهاجم ایرانی و همچنین کادرفنی و مدیران هال سیتی باشد.

اللهیار برای ادامه حضور در هال‌سیتی انگیزه‌های فراوانی دارد که یکی از آنها درخشش و بازگشت به تیم ملی است. اتفاقی که می‌توان به وقوع آن خوشبین بود، به شرطی که اللهیار دوباره آسیب نبیند و بازیکنی نصف و نیمه در ترکیب هال سیتی نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها