طارمی: دوست داریم با برزیل بازی کنیم/ می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه بازیکنان دوست دارند با تیم‌های بزرگ همچون برزیل بازی کنند.

طارمی: دوست داریم با برزیل بازی کنیم/ می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

مهدی طارمی پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا اظهار داشت: برخی از بازیکنان تیم ملی در لیگ بازی می‌کنند و برخی دیگر هم در لیگ ‌های خارجی و به همین دلیل شاید تا حدودی با هم هماهنگ نبودیم، اما خوشبختانه توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. میل زیادی به هجوم داشتیم و می‌خواستیم که خلق موقعیت کنیم. این هدف خوبی است که در این اردو به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: در کل این مسابقه ما بهتر از حریف بودیم و می‌توانستیم بهتر هم بازی کنیم. به هر حال کمی ناهماهنگی هم در تیم وجود داشت؛ باید این موضوع را هم درنظر گرفت که کادر فنی و برخی از بازیکنان جدید هستند. نیاز به زمان داریم تا به هم عادت کنیم. در کل اردوی خوب و رو به جلویی داشتیم. من خودم چنین انتظاری نداشتم، اما برخی شرایط از قبل هم بهتر بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد وقت‌کشی بازیکنان کنیا در مقاطعی از مسابقه، خاطرنشان کرد: آنها خیلی وقت‌کشی کردند و کاری از دست ما برنمی آمد. سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم.

طارمی درخصوص کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: الان یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است. کم کم باید این موضوع را جمع کنیم. الان همه ما یکی هستیم. خودم انتظار نداشتم که چنین اردوی خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم اگر زمان داشته باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. فعلاً فقط به زمان نیاز داریم. از رسانه ها هم می‌خواهم که حمایت کنند تا تیم ملی مسیر خوب خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: قطعاً هرچقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم شرایط بهتر می‌شود. فیفادی هم زمان‌های خاصی دارد، اما در همان زمان‌ها هم نباید بازی‌ها را از دست بدهیم. هرچه بیشتر تمرین کنیم می‌توانیم اتفاقات بهتری رقم بزنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درخصوص بازی تدارکاتی سایر تیم‌های آسیایی با تیم‌های سطح اول جهان، عنوان کرد: همه ما دوست داریم که با تیم‌های خوب بازی کنیم. مثلاً ما دوست داریم با برزیل بازی کنیم و به طور مثال 5 گل هم بخوریم، اما می‌توانیم کسب تجربه کنیم. در شرایطی که ما داریم چنین چیزهایی سخت و تقریباً غیرممکن است.

طارمی افزود: همه فیفادی‌ها مهم هستند. نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. امیدوارم بتوانیم تا جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه دیگر را هم برگزار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها