حسینی: علاقه ای ویژه به امیر قلعه نویی دارم/ اصفهان همیشه در قلب من است

من تلاشم را می‌کنم. می‌دانم آقای قلعه نویی به خوبی لیگ را می‌بیند و فرقی بین بازیکن داخلی و‌ لژیونر نمی‌گذارد.

حسینی: علاقه ای ویژه به امیر قلعه نویی دارم/ اصفهان همیشه در قلب من است

گل گهر یک بر صفر از ذوب آهن شکست خورد. محمدرضا حسینی در میکسدزون در مورد این بازی گفت: به مجموعه ذوب آهن تبریک می‌گویم. ما هم با یک لشکر مصدوم، محروم و بیمار آمدیم. ۱۴،۱۵ نفر بیشتر نبودیم و اکثر بازیکنان جوان بودند با این حال باز هم تیم برتر میدان ما بودیم. حریف روی یکی دو اشتباه ما صاحب موقعیت شد که یکی از آن‌ها گل شد. در مجموع ما مستحق برد بودیم ولی فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. 

او در مورد بازگشت به اصفهان ادامه داد: اینجا شهر من است و احساس می‌کنم در خانه ام هستم و این شهر همیشه در قلب من است. 

این بازیکن در مورد آمادگی اش در هفته های اخیر گفت: یک مقدار جدایی از سپاهان سخت بود ولی هرچه زمان گذشت شرایط بهتر شد و در یک تیم فوق العاده مثل گل گهر در کنار بچه‌های خوب هستم و هرچه زمان گذشت بهتر شد و من تمام تلاشم را برای سربلندی گل گهر می‌کنم. 

حسینی در خصوص اینکه همیشه زیر نظر قلعه نویی در هر تیمی بوده خوب کار کرده گفت: این بزرگی آقای قلعه نویی است و  به عنوان شاگرد کوچکش هم من می‌دانم ایشان چه از من می‌خواهد و هم ایشان می‌داند چطور از بازیکن بازی بگیرند. نه اینکه مربی‌های دیگر ندانند اما من و ایشان درک متقابلی از هم داریم و من علاقه ویژه ای به ایشان خارج از بحث فوتبال دارم و این از کاربلدی ایشان است. 

وی در مورد بازی در دفاع راست گفت: واقعیتش در این پست بازی نکرده بودم. امروز تیم ما با یک لشکر غایب کار سختی در  اصفهان داشت و ما مطیع کادرفنی هستیم و هرکجا بخواهند بازی می کنیم. 

این بازیکن در مورد قضاوت داور گفت: داور خیلی با شخصیت بود ولی فکر می‌کنم تمرکز کافی را نداشت. امیدوارم شرایط بهتر شود و در بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری حضور پیدا کنند. 

حسینی در مورد اینکه به تیم ملی دعوت خواهد شد گفت: من تلاشم را می‌کنم. می‌دانم آقای قلعه نویی به خوبی لیگ را می‌بیند و فرقی بین بازیکن داخلی و‌ لژیونر نمی‌گذارد. هرکس آماده تر باشد را دعوت می‌کند. من این اطمینان را نسبت به ایشان دارم. وظیفه ام تلاش کردن است و هر اتفاقی بیفتد را به فال نیک می‌گیرم. 

حسینی که قرضی به گل گهر رفته در مورد اینکه به سپاهان بر می گردد یا خیر افزود: من بازیکن سپاهان هستم و یکسال دیگر قرارداد دارم و تصمیم گیرنده باشگاه سپاهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها