پاری‌سن‌ژرمن تکلیف بارسلونا را برای خرید نیمار مشخص کرد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شرط فروش موافقت با بازگشت ستاره برزیلی‌اش به بارسلونا را اعلام کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن تکلیف بارسلونا را برای خرید نیمار مشخص کرد

بعد از مخالفت اولین با نتقال نیمار به بارسلونا، ظاهراً اکنون موضع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مورد این جابجایی تغییر کرده است.

بارسلونا برای پس گرفتن ستاره برزیلی‌اش از PSG‌ پیشنهادهای متفاوتی در قالب معاوضه بازیکن به طرف فرانسوی ارائه کرده بود که البته همه آنها رد شد. دلیل آن هم وجود برخی اختلافات و کدورت‌های قدیمی در روابط میان دو باشگاه عنوان شده بود.

اکنون اما به نظر می‌رسد که موضع باشگاه فرانسوی درباره فروش بازیکن ناراضی‌اش تغییر کرده هرچند که باز هم شروط خاص خودش را برای موافقت با جابجایی نیمار دارد.

طبق آخرین گزارش‌ها، پاری‌سن‌ژرمن با بازگشت نیمار به بارسلونا موافقت خواهد کرد به شرط آنکه این باشگاه علاوه بر پرداخت 50 میلیون یورو، دو بازیکن خود فیلیپه کوتینیو و نلسون سمدو را هم راهی پارک دو پرنس کند. بارسلونا پیش از این هم مخالفتی با فرستادن کوتینیو به پاریس نداشته اما همواره تأکید کرده که قصد فروش سمدو را ندارد، البته بارسلونا در پستی که سمدو بازی می‌کند (دفاع راست) یک گزینه قابل اعتماد دیگر مانند سرخی روبرتو هم دارد.

PSG در حالی این شرط را گذاشته که تا پیش از این گفته بود تحت هیچ شرایطی به فروش نیمار با رقمی زیر 222 میلیون یورو، یعنی همان رقمی که دو سال پیش برای خرید این بازیکن از بارسلونا پرداخت کرده بود - رضایت نمی‌دهد.

در همین حال نشریه پاریسین فرانسه نوشته با همه اخباری که درباره انتقال نیمار منتشر شده، هیچ یک از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هنوز پیشنهادی رسمی بابت جذب این بازیکن برزیلی به پاری‌سن‌ژرمن ارائه نکرده‌اند و بسیار بعید است که PSG‌ با انتقال قرضی او هم موافق کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها