یک سال محرومیت برای یک مصاحبه انتقادی!

تیم جوانان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا حذف تلخی داشت و با شکست یک بر صفر مقابل عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی از این مسابقات کنار رفت.

یک سال محرومیت برای یک مصاحبه انتقادی!

تیم جوانان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا حذف تلخی داشت و با شکست یک بر صفر مقابل عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی از این مسابقات کنار رفت. بردن این بازی نه تنها می‌توانست تیم مرفاوی را به نیمه‌نهایی برساند که به معنی جواز صعود به جام جهانی جوانان هم بود. تیم جوانان در مرحله گروهی نمایش خوبی داشت، ولی مقابل عراق پایین‌تر از انتظار بازی کرد تا با گل دقایق پایانی حریف ببازد. بعد از این بازی میلاد کر علیه مرفاوی مصاحبه کرد و از فضای درون تیم انتقادات تندی داشت.

کر تأکید داشت که بازیکنان تیم بعد از مرحله گروهی ریکاوری نکردند و مقابل عراق با خستگی بازی کردند. او همچنین به پرداخت نشدن پاداش‌ها اعتراض کرد و مدعی شد که مرفاوی با گروهی از بازیکنان برخورد خوبی نداشت. مصاحبه کر به‌عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم علیه مرفاوی رفتاری حرفه‌ای نبود و قابل سرزنش است. بازیکنان جوان باید بیاموزند که نباید اتفاقات داخلی تیم را بلافاصله بعد از مسابقات رسانه‌ای کنند. انتظار می‌رفت که مدافع تراکتور با محرومیت روبه‌رو شود، ولی حکم یک ساله برای یک مصاحبه انتقادی بسیار سنگین است. در حکم کر آمده: «با اعلام کمیته اخلاق، میلاد کر، بازیکن تیم باشگاه تراکتور و تیم فوتبال جوانان به‌دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده است. وی به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. گفتنی است، مستند به‌بند یک ماده ۶۳ آیین‌نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی، محرومیت مندرج در رأی فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدید نظر خواهی، مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد شد.» کمیته اخلاق می‌توانست کر را برای مدت معینی از حضور در تیم‌های ملی محروم کند، ولی محرومیت یک ساله برای یک بازیکن جوان می‌تواند نابودکننده باشد و آینده فوتبال او را به خطر بیندازد. باشگاه تراکتور تصمیم گرفته لایحه دفاعی به فدراسیون فوتبال ارسال کند و امیدوار است که محرومیت این مدافع جوان کمتر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها