پریشیچ با اینتر به والنسیا نرفت/ نراتزوری در فکر خرید ویدال

هافبک کروات تیم اینتر که زمزمه جدایی‌اش از این تیم شنیده می‌شود، از همراهی نراتزوری در سفر به اسپانیا خودداری کرد.

 پریشیچ با اینتر به والنسیا نرفت/ نراتزوری در فکر خرید ویدال

ایوان پریشیچ در فهرست آن دسته از بازیکنان تیم فوتبال اینتر که برای بازی دوستانه امشب (شنبه) مقابل والنسیا به اسپانیا سفر کرده‌اند قرار نگرفته است و از این اتفاق به عنوان نشانه‌ای از نزدیک‌تر شدن او به بایرن مونیخ یاد شده است.

اینتر از یک دقیقه بامداد فردا در اسپانیا به مصاف والنسیا می‌رود که این آخرین بازی دوستانه شاگردان آنتونیو کونته پیش از آغاز فصل جدید سری A است.

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، نام پریشیچ در فهرست بازیکنان اینتر برای بازی در استادیوم مستایا قرار نگرفته و به همین دلیل او به اسپانیا نرفته است.

این اتفاق به دنبال انتشار خبری مبنی بر نزدیک شدن پریشیچ به عقد قرارداد با بایرن مونیخ رخ داده و به همین دلیل نشریه بیلد آلمان از آن به عنوان نشانه‌ای برای محتمل‌تر شدن این جابجایی یاد کرده است. این نشریه حتی مدعی شده است که دو باشگاه اینتر و بایرن مونیخ بر انتقال قرضی پریشیچ به بایرن مونیخ با بند خرید قطعی در پایان فصل با رقمی 30 میلیون یورویی توافق کرده‌اند.

در همین حال خبر دیگری درباره باشگاه اینتر در نشریات توتواسپورت و گاتزتا دلواسپورت منتشر شده مبنی بر اینکه به محض قطعی شدن انتقال ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی تیم اینتر به نراتزوری، این تیم قدم بعدی‌اش برای تقویت ترکیب خود را با جذب یک هافبک جدید برمی‌دارد و گزینه اولش آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا است.

طبق گزارش این دو نشریه، بسته به درآمدی که اینتر از فروش مائورو ایکاردی، ژوائو ماریو و بورخا والرو کسب کند، این تیم می‌تواند برای خرید هافبک اقدام کند و اگرچه خرید سرگئی میلینکوویچ ساویچ غیرمحتمل است اما این احتمال است که به سراغ ویدال برود. ویدال 32 ساله که سال 2011 به یوونتوس پیوست - زمانی  که کونته سرمربی آن تیم بود - تابستان سال گذشته با قراردادی 18 میلیون یورویی از بایرن مونیخ به بارسلونا ملحق شد اما در این تیم تأثیری که انتظار می‌رفت را نداشت و با توجه به تعدد هافبک‌های بارسلونا، نام او در فهرست بازیکنان مازاد این تیم دیده می‌شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها