ملوان بدون پیروزی در بازی های خارج از خانه!

پرسپولیسی که هر 6 هفته پایانی لیگ را در حکم فینال دیده و برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

ملوان بدون پیروزی در بازی های خارج از خانه!

مازیار زارع و شاگردانش در اولین سال حضورشان در لیگ برتر پس از چند فصل، همین که موفق شدند بالاتر از چند تیم دیگر قرار گرفته و حضورشان را در بالاترین سطح فوتبال ایران تثبیت کنند، بی شک نمره قبولی گرفته اند. چرا که فوتبال باشگاهی ما بارها و بارها صعود آسانسوری تیم ها به لیگ برتر و سقوط به دسته اول در همان سال اول را تجربه کرده است. به همین دلیل نباید به مازیار و پسران انزلی چی خرده گرفت و از فصل آینده می توان قضاوت بهتری در مورد این تیم ریشه دار و دوست داشتنی فوتبال ایران داشت.

حال این تیم در هفته 25 قرار است در تهران به مصاف پرسپولیس برود. پرسپولیسی که هر 6 هفته پایانی لیگ را در حکم فینال دیده و برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در این میان نگاهی به عملکرد ملوان در بازی های خارج از خانه تا حدی دل یحیی و شاگردانش را بابت کسب یک پیروزی آسان قرص می کند. سپیدپوشان انزلی تا به اینجای کار ۱۲ بازی خارج از خانه برگزار کرده و هیچ پیروزی کسب نکرده اند. ۶ مساوی و ۶ شکست حاصل 12 بازی خارج از خانه ملوان در بازی های خارج از خانه بوده است.

۵ بار گل زده و 14 گل خورده در این بازی ها تفاضل گل 9- را برای شاگردان زارع به ثبت رسانده که به هیچ وجه آمار راضی کننده ای نیست. از این رو بی تردید یحیی و شاگردانش برای بازی روز پنجشنبه خود چندان نگرانی نداشته و قطعا به کسب یک پیروزی پرگل و بی دردسر می اندیشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها