مرادمند: آقای فتح الله زاده! چرا مدیریت را قبول کردی؟/ یک نسل استقلالی ها سوخت

اقای فتح الله زاده شما محبوب هواداران بودید.من به عنوان یک استقلالی امشب ناراحت شدم که هواداران به شما توهین کردند.

مرادمند: آقای فتح الله زاده! چرا مدیریت را قبول کردی؟/ یک نسل استقلالی ها سوخت

محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظر کلی در مورد حذف از آسیا بگویم یک نسل استقلال سوخت فصل گذشته در آسیا حذف شدیم مقصر کیست؟ چه کسی باید جواب بدهد؟ پارسال برای حضور در آسیا زحمت کشیدند. مقصر کیست کسی که با استراماچونی قرارداد بسته یا مدیران قبلی؟ یا مدیر فعلی یقه چه کسی را بگیریم؟ اگر تیم دیگری بود می گفتند موضوع ملی است. از مقام های بالا وسط می آمدند وموضوع را حل می کردند و هیچکس هم چیزی نمی فهمید و می رفت. این موضوع فقط برای استقلال است. امشب آخرین فرصت است. اگر می خواستند این مساله حل شود شده بود. بحث اسپانسر و مسایل دیگر حاشیه است به اصل موضوع بپردازیم. یقه چه کسی را بگیریم؟ یقه این مدیریت را بگیریم؟ از این مدیریت هم بازیکنان ناراحتند خودم هم ناراحت هستم.

وی افزود:  من درصدی از باشگاه گرفته ام قابل توجه بوده ولی درصد دریافتی بازیکنان بالا و پایین است چه کسی می خواهد جوابشان را بدهد؟ هر جایی که بودم شب عید پولی به بازیکنان پرداخت می کردند10 خانواده نگاه به دست این بچه ها می کنند. به هیچ کدام از بازیکنان پولی نداده اند. چهارماه است بازیکنان پولی نگرفته اند. 

مرادمند در مورد اینکه قراردادهای سنگینی در گذشته بسته شده گفت: این مسایل درست نیست که هر مدیری بیاید و مدیر قبلی را محکوم کند باید درستش کنند. اگر می توانید درست کنید. مگر نمیدانستید این موضوعات را که امدید و بعد می گویید 200-300 میلیارد بدهی هست! خب نمی آمدید و محبوبیت خود را هم خراب نمی کردی اقای فتح الله زاده شما محبوب هواداران بودید.من به عنوان یک استقلالی امشب ناراحت شدم که هواداران به شما توهین کردند. شما استقلالی هستید من ناراحت شدم.  چرا مدیریت را قبول کردید و محبوبیت خود را زیر سوال بردی؟ چرا 8 یا 10 سال پیش  برای این تیم زحمت کشیدی و الان اینگونه  علیه شما شعار می دهند. من ناراحت می شوم و به من برمی خورد.  اگر الان در مورد فتح الله زاده صحبت می کنم او نیاید در مورد من جبهه بگیرد. دلم می سوزد برای استقلال،  وقتی وارد ورزشگاه شدم که روی سکوها بنشینم همه ناراحت بودند تیم ما برده اما چرا همه ناراحت هستند.چرا یک نسل باید در استقلال بسوزد.

وی در مورد اینکه 500- 600 میلیارد تومان به استقلال امده و رفته این پول ها کجا رفته است، گفت: اگر شما می دانید من هم می دانم! از سازمان خصوصی سازی در مورد  تیم ما صحبت می کنند تا همه، یکی به عنوان مرجع  ارشد برای مردم و من بازیکن توضیح بدهد چی شد؟ هرکسی می آید تقصیر یکی می اندازد، من اول حرف هایم گفتم که درصد قابل توجهی گرفتم اما 4 ماه است که پول نگرفته ام. این ها جواب مردم را چه می خواهند بدهند با این مردم چه می خواهند بکنند؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها