ویسی: قبل از دریافت گل ترسو بودیم/ امیدوارم نفت را در لیگ نگه داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: قبل از دریافت گل ترسو بودیم و بعد از گل تیم ما خودش را پیدا کرد.

ویسی: قبل از دریافت گل ترسو بودیم/ امیدوارم نفت را در لیگ نگه داریم

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: با تیم گردن کلفت، بزرگ و شایسته‌ای بازی داشتیم، سپاهان در صدر است و برای قهرمانی می‌جنگد، قبل و بعد از اعلام گل توسط داور، بازی دو شکل متفاوت داشت.

وی ادامه داد: قبل از دریافت گل ترسو بودیم و چند بازیکن خارجی ما اولین بار در این جو بازی می‌کردند، بعد از گل تیم ما خودش را پیدا کرد، نیمه دوم بهتر بودیم.

ویسی تصریح کرد: روی ضدحملات موقعیت‌هایی داشتیم که شانس با ما یار نبود، امیدوارم در بازی‌‌های آینده جبران کنیم و تیم را در لیگ نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به این که نفت در نیمه دوم موقعیت گلی نداشت، گفت: نوع بازی ما در نیمه دوم بهتر شد و توانستیم با سپاهان بجنگیم، تیم‌های دیگر که صاحب نام هستند به اینجا می‌آیند و سپاهان ۱۰ موقعیت گل دارد اما در نیمه دوم این مسابقه سپاهان موقعیت گلی نداشت به جز ضربه آزاد امید نورافکن و دروازه‌بان ما خاکی نشد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از تیم راضی بودیم، اگر گل سپاهان به ثمر نمی‌رسید با تساوی به خانه می‌رفتیم و نیازی به بازی تهاجمی نداشتیم، رضاییان و نورافکن تعویض شدند چون ما اجازه کارایی به آن‌ها ندادیم، اگر با سپاهانی که برای قهرمانی می‌جنگد، مساوی می‌کردیم روحیه ما بسیار افزایش می‌یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها