مسی با پیراهن ریورپلاته: رکورد لایک آرژانتینی ها شکست! + عکس

این عکس مسی توانست رکورد تعداد لایک در اینستاگرام در تاریخ این باشگاه و البته تمام باشگاه‌های فوتبال آرژانتین را در کمتر از 24 ساعت بشکند و برای همیشه ماندگار شود.

مسی با پیراهن ریورپلاته: رکورد لایک آرژانتینی ها شکست! + عکس

به گزارش مستقل آنلاین، ورزش سه نوشت: صفحات باشگاه ریورپلاته در شبکه‌های اجتماعی شب گذشته تصویری از مسی در کنار گایاردو را منتشر کردند که رویای میلیون‌ها هوادار این تیم بود. 

در این تصویر این ستاره آرژانتینی در حالی کنار ستاره سابق ریورپلاته ایستاده بود که پیراهن این باشگاه را در دست داشت و روی این پیراهن شماره 10 و نام مسی به چشم می‌خورد. 

این باشگاه در توضیح این عکس نوشته بود: «عکس کامل و بی‌نقص هم وجود دارد.» به این ترتیب هوش مصنوعی به کار رفته در شبکه‌های اجتماعی با توجه به استقبال اولیه به این نتیجه رسید که هواداران این تیم علاقه زیادی به دیدن این تصویر دارند و آن را در صفحه کاربران بیشتری به نمایش گذاشت. 

این عکس توانست رکورد تعداد لایک در اینستاگرام در تاریخ این باشگاه و البته تمام باشگاه‌های فوتبال آرژانتین را در کمتر از 24 ساعت بشکند و برای همیشه ماندگار شود. 

رکورد بیشترین تعداد لایک در صفحه اینستاگرام این باشگاه متعلق به عکسی بود که تعدادی از هواداران ریور در ورزشگاه لوسیل قطر جام قهرمانی جام جهانی را بالای سر برده بودند و یک میلیون و 76 هزار بار لایک شده بود. 

حالا این تصویر جدید با حضور مسی تا به حال توسط یک میلیون و دویست و یک هزار نفر لایک شده و تعداد آن همچنان رو به افزایش است. 

این رکورد ارزشمندی برای ریورپلاته است، چرا که پیش از این هم بوکا جونیورز تصویری مشابه با پیراهن این باشگاه که نام مسی روی آن نقش بسته بود و در دستان او و ریکلمه قرار داشت منتشر کرده بود که تنها 775 هزار لایک گرفته بود. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها