گزارش تمرین تیم ملی| حضور یک میهمان ناخوانده و اضافه شدن 3 بازیکن

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 20:30 دقیقه پنج‌شنبه در اولین بازی دوستانه خود پیش از جام ملت‌های آسیا به مصاف روسیه می‌رود.

گزارش تمرین تیم ملی| حضور یک میهمان ناخوانده و اضافه شدن 3 بازیکن

سومین جلسه تمرینی تیم فوتبال کشورمان پیش از بازی با روسیه از ساعت 16:45 دقیقه امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال زیر نظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش آغاز شد.

* در این تمرین 28 بازیکن حضور داشتند اما علیرضا جهانبخش و امیرحسین حسین‌زاده در ساختمان پک تمرینات خود را پیگیری کردند. 

* مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی و صادق محرمی برای اولین‌بار در تمرینات شاگردان قلعه‌نویی حاضر شدند.

* پس از صحبت‌های مهدی تاج با بازیکنان، دروازه‌بان، سیدحسین حسینی، علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حسین پورحمیدی زیر نظر دینکا آلین مربی دروازه‌بانان رومانیایی تیم ملی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* 24 بازیکن حاضر در اردو حاضر در تمرین بعد از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور به سه گروه تقسیم شدند و تمرین آقاوسط را پیگیری کردند.

* در هر کدام از این گروه‌ها بازیکنان با پوشیدن کاورهای سبز، سفید و زرد تمرینات حفظ توپ و آقاوسط را زیر نظر سعید الهویی پیگیری کردند.

* رحمان رضایی که از کادر فنی تیم ملی جدا شده در این تمرین حضور نداشت.

* یک قلاده‌ سگ در زمان صحبت‌های تاج در گوشه‌ای از زمین دیده می‌شد.

* پس از بازی آقاوسط بازیکنان به گوشه‌ای از زمین رفته و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی نظاره‌گر تمرین بود با استفاده از دروازه‌های کوچک به بازی درون تیمی و ضربه زدن به سمت دروازه‌ها پرداخت.

* در ابتدای تمرین باز شدن آب‌پاش زمین چمن سبب خیس شدن خبرنگاران حاضر در محل شد اما  در این لحظه دروازه‌بان‌ها مقابل دوربین عکاسان ژست گرفته تا از آنها عکس‌برداری شود.

* در لحظاتی از تمرین سعید الهویی لحظاتی به صورت اختصاصی با مهدی طارمی و احسان حاج صفی گفت‌و‌گو کرد و با آن‌ها تمرین اختصاصی انجام داد.

* در بخش بعدی تمرین بازیکنان در ۳ گروه به صورت ردیف ایستاده و پس از چند بار روپایی زدن از روی یک مانع می‌پریدند.

*فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین بود که با حضور خبرنگاران برگزار شد.

*در شرایطی که مهدی تاج در گفت و گو با دوربین شبکه‌های تلویزیونی شرکت کرد، رئیس فدراسیون حاضر به گفت و گو با سایر رسانه‌ها نشد و این موضوع را به روزهای آتی موکول کرد.

* تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 20:30 دقیقه پنج‌شنبه در اولین بازی دوستانه خود پیش از جام ملت‌های آسیا به مصاف روسیه می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها