عاشوری: لیاقت گل‌گهر بیش از دو ملی‌پوش بود

هافبک گل‌گهر می‌گوید اگر اشتباهات داوری مانعشان نمی‌شد رتبه بهتری در جدول داشتند.

عاشوری: لیاقت گل‌گهر بیش از دو ملی‌پوش بود

نوید عاشوری هافبک با تجربه سیرجان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: این بازی در  جام حذفی برگزار شد و هر تیمی با یک اشتباه ممکن بود، از دور رقابت‌ها کنار برود. این موضوع روی عملکرد دو تیم و جریان بازی تاثیر گذاشت. اما ما تیم بهتری بودیم و با تمام احترامی که برای فولاد تیم سابقم قائل هستم فکر می‌کنم مستحق صعود به مرحله بعدی بودیم.

او در مورد داوری این دیدار، ادامه داد: قضاوت داور خوب بود و هر دو صحنه کارت قرمز داشت. به نظرم آقای سید علی در دقایق ابتدایی بازی می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. من سانتر کردم که آرمین بزند اما او گفت بازیکن فولاد او را گرفت و نتوانست گل بزند.

این بازیکن درباره رویارویی گل‌گهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: پرسپولیس واقعا تیم بسیار خوب و بزرگی است، امیدوارم بتوانیم از سد این تیم عبور کنیم. به نظرم اگر در این بازی برنده شویم، می‌توانیم تا فینال پیش برویم.

او نظرش را در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، این‌گونه بیان کرد: برای آقای قلعه‌نویی در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. ایشان پرافتخارترین مربی ایرانی هستند و امیدوارم همیشه موفق باشند.

وی در رابطه با عملکرد خودش در سال ۱۴۰۱، عنوان کرد: از عملکرد خودم در این سال راضی بودم اما پتانسیلم خیلی بیشتر است، امیدوارم در جام حذفی بتوانیم قهرمان شویم.

او در خصوص دعوت شدن آرمین سهرابیان و رضا شکاری به تیم ملی، افزود: خیلی خوشحالم که این دو بازیکن از گل‌گهر به تیم ملی دعوت شدند، مطمئنا آن‌ها توانایی بالایی دارند. انتخاب نفرات به نظر آقای قلعه‌نویی بستگی دارد اما به نظرم چند بازیکن دیگر گل‌گهر پتانسیل ملی‌پوش شدن را داشتند، ان‌شالله در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

عاشوری در مورد وضعیت گل‌گهر هدف این تیم، گفت: ما چند بازی بدشانسی آوردیم و در چند دیدار از اشتباهات داوری متضرر شدیم. اگر این اتفاقات مانع نمی‌شد و خودمان هم دقت بیشتری می‌کردیم، الان‌ در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتیم اما با توجه به اینکه فقط چهار سال از لیگ برتری شدن گل‌گهر می‌گذرد، این رتبه برای ما خوب است. تیم‌های صنعتی دیگر، خیلی بیشتر از ما هزینه کردند اما این جایگاه گل‌گهر را ندارند، امیدوارم پیشرفت کنیم و حرکت رو به جلویی داشته باشیم‌.

وی در پایان اضافه کرد: پیشاپیش عید نوروز را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال ۱۴۰۲، سال خیلی خوبی برای تمام مردم ایران باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها