جهانبخش: روی روش گلزنی‌ام تمرین کرده بودم/ مهمترین ۳ امتیاز فصل را گرفتیم

در تمرینات هم چند باری روی این روش گلزنی تمرین کرده بودیم که خوشبختانه در این بازی این روش گلزنی جواب داد.

 جهانبخش: روی روش گلزنی‌ام تمرین کرده بودم/ مهمترین ۳ امتیاز فصل را گرفتیم

هافبک ایرانی تیم فوتبال فاینورد به گلزنی‌اش به تیم سابق خود در مسابقات اردویژه هلند واکنش نشان داد.

علیرضا جهانبخش که در ادامه فرم خوب خود موفق شد در برتری 2 بر یک شب گذشته (شنبه) فاینورد مقابل AZ آلکمار گل تساوی تیمش را در دقیقه 2+45 با ضربه سری زیبا وارد دروازه تیم سابقش کند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: این مهمترین سه امتیاز فصل بود (AZ آلکمار نزدیکترین تعقیب‌کننده فاینورد صدرنشین در جدول رده‌بندی است) که کار را برای ما آسانتر کرد. AZ آلکمار و فاینورد دو تیم فوتبال هستند، اما انتظار نداشتم اینقدر بازی به سمت ارسال توپ‌های بلند برود. در چنین شرایطی ما باید برای به دست آوردن توپ‌های دوم می‌جنگیدیم. در جریان بازی هم نتوانستیم خیلی خلق موقعیت کنیم و این لحظات خاصی از بازی بود که تفاوت را رقم زد.

هافبک ایرانی فاینورد همچنین درباره عملکرد نیمه اول فاینورد اظهار داشت: ما نتوانستیم در نیمه اول بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های بیستری روی دروازه حریف خلق کردیم. ما همچنان صدرنشین اردویژه هستیم که این برای‌مان خیلی مهم است. ما به این بازی به چشم یک بازی فینال نگاه کردیم و خوشبختانه در آن به پیروزی رسیدیم.

وی در ادامه درباره گلزنی‌اش با ضربه سر روی سانتر ادریسا خاطرنشان کرد: این یکی از روش‌هایی بود که ما فکر می‌کردیم می‌توانیم به گل برسیم. در تمرینات هم چند باری روی این روش گلزنی تمرین کرده بودیم که خوشبختانه در این بازی این روش گلزنی جواب داد.

جهانبخش 29 ساله این فصل در 24 بازی از رقابت‌های مختلف برای فاینورد به میدان رفته و آمار 6 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها