درخشان: قلعه‌نویی پخته‌تر از قبل شده است

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید از سرمربی ایرانی تیم ملی باید حمایت شود.

درخشان: قلعه‌نویی پخته‌تر از قبل شده است

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید از سرمربی ایرانی تیم ملی باید حمایت شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: همانطور که می‌دانید برای دومین بار است که آقای قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدند. تفاوت این بار با قبل این است که آقای قلعه‌نویی الان تجربه زیادی به دست آورده و پخته‌تر شده است. در این میان نکته مهم این است که ما هم به او کمک کنیم و جامعه فوتبال حامی سرمربی تیم ملی باشد.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال باید امکاناتی را که برای مربیان خارجی فراهم می‌کرد برای قلعه‌نویی هم فراهم کند تا او بتواند برنامه‌های فنی خود را اجرایی کند. به نظر من اگر فدراسیون بتواند امکانات مورد درخواست سرمربی تیم ملی را فراهم کند، تیم‌ملی با آمادگی خوبی می‌تواند به جام ملت‌های آسیا برود. تیم باید با آرامش و تمرکز کار کند تا بتواند برنامه‌های سرمربی را پیاده کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره انتظارات برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: نباید روی تیم ملی فشار ایجاد کنیم که تیم ملی حتما باید قهرمان شود. باید اجازه بدهیم سرمربی تیم ملی در آرامش کارش را انجام دهد تا در آینده تیم بسیار خوبی را آماده کند و اگر در جام‌ ملت‌های آسیا هم موفق شود بسیار عالی خواهد بود. به هر حال از الان فشار را روی سرمربی تیم ملی زیاد نکنید که این فشارها چیزی جز به هم خوردن آرامش به همراه ندارد. نباید اینگونه باشد که بگوییم حتما باید در جام‌ملت‌های آسیا قهرمان شویم، بلکه باید ببینیم چه امکاناتی در اختیار تیم ملی قرار داده می‌شود تا بر اساس آن امکانات، انتظار داشته باشیم.

درخشان با بیان اینکه باید تغییراتی در نسل بازیکنان تیم ملی ایجاد شود هم گفت: حتما شاهد تغییراتی خواهیم بود چون همه بازیکنانی که در جام‌جهانی قطر حاضر بودند حتما نمی‌توانند در آینده کمک کنند. باید شاهد نگاه جدیدی در تیم ملی باشیم تا تیم خوبی برای جام‌ ملت‌های آسیا و جام‌جهانی آماده کنیم.

او همچنین گفت: از سرمربی تیم ملی باید حمایت تمام‌قد شود. وقتی فشار می‌آورید و حمایت هم نمی‌کنید، کار سخت می‌شود. فدراسیون حتما باید امکانات لازم را فراهم و از سرمربی تیم ملی حمایت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها