نورافکن: با رفتار هواداران پرسپولیس بازهم از میزبانی آسیا محروم می‌شویم/ برادر داور هم 2 پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت

آقای حیدری برادرتان هم در اصفهان 2 پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت.

نورافکن: با رفتار هواداران پرسپولیس بازهم از میزبانی آسیا محروم می‌شویم/ برادر داور هم 2 پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت

امید نور افکن پس از پیروزی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌دانم چطور گل اول سپاهان را آفساید اعلام کردند؟ شما بروید صحنه بازی را ببینید. توپ قبل از این که به درون دروازه برود آفساید نگرفته بود. تا دید سپاهان به گل رسید پرچم زد. تو را به خدا این کار‌ها را نکنید.آقای حیدری برادرتان هم در اصفهان 2 پنالتی مضحک برای پرسپولیس گرفت.

 وی در خصوص فحاشی هواداران پرسپولیس به سپاهانی عنوان کرد: من خودم در استقلال بازی کردم و 7 سال تجربه بازی در این تیم را داشته‌ام اما یکبار هم ندیدم هواداران استقلال به بازیکنان تیم مقابل فحاشی کنند. من زمانی که رفتم کرنر بزنم، هر چه که به دستشان آمد به طرف من پرتاب کردند و نگذاشتند من کرنرم را بزنم. این چه کاری است؟ عربستانی‌ها، اماراتی‌ها و قطری‌ها اگر به ایران بیایند و این رفتار را ببینند قطعا دوباره از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شویم. خواهش می کنم پرسپولیس ها این کارها را نکنند من ایرانی هستم خارجی نیستم که با سنگ مرا می‌زنید که کرنر نتوانم بزنم. 

نورافکن در پاسخ به این سوال که هواداران سپاهان رفتاری مشابه داشتند گفت: به هیچ عنوان هواداران اصفهانی در اصفهان نه اشیا پرتاب کردند و نه فحش دادند. من طرف حق را می‌گیریم و جانب داری نمی‌کنم. از همه هواداران سپاهان تشکر می‌کنم که این همه مسافت را به خاطر حمایت از ما زدند. کریمی در این دیدار باید دبل می‌کرد و بازی را 2 بر صفر می‌بردیم؛ اما به خاطر پیام حیدری یک هیچ برنده این بازی شدیم. او باید اشتباهات خود را قبول کند تا در ادامه چنین اتفاقاتی رخ ندهد. 

وی در ادامه گفت: تورا به خدا VAR را بیاورید. در فوتبال ایران نباید هیچ تیمی ضرر کند نه تنها سپاهان بلکه هیچ تیمی نباید ضرر کند. چرا باید متضرر شویم همه بازیکنان زحمت می کشند و باید به حقشان برسند.

بازیکن سپاهان در واکنش به این سوال که با این برد قهرمانی شما در لیگ قطعی شد یا خیر گفت: من از همان ابتدای فصل عنوان کردم قهرمان لیگ تا هفته پایانی مشخص نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها