فرار بزرگ سپاهان برای قهرمانی

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد تا زردپوشان اصفهانی تک و تنها در صدر بایستد.

فرار بزرگ سپاهان برای قهرمانی

در هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 7  هزار تماشاگر به مصاف سپاهان اصفهان رفت که  مسابقه  پرحادثه و پرتنش با نتیجه  یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

45 دقیقه اول نیمه پرحادثه‌ای بود سپاهان گلی زد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد و مرتضی پورعلی گنجی هم به شدت مصدوم و به بیمارستان اعزام شد پریرا هم در دقایق پایانی نیمه اول اخراج شد.

 تیم پرسپولیس با حضور پریرا مهاجم برزیلی خود بازی قابل قبولی انجام نداد ولی در نیمه دوم و اخراج این بازیکن بهتر بازی کرد ولی در نهایت در دقیقه 90+4 گل کریمی بازی را تغییر داد و سپاهان با این تک گل سه امتیازی 49 امتیازی شد و بالاتر از همه تیم‌ها در صدرجدول ایستاد. سپاهان فینال لیگ را برد. پرسپولیس هم 45 امتیازی در رده دوم باقی ماند ولی در صورتیکه استقلال فردا مقابل فولاد پیروز شود به رده دوم صعود خواهد کرد.

داور: پیام حیدری

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد فرهادپور 

کارت زرد: پریرا  ( پرسپولیس)  رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد دانشگر( سپاهان) 

کارت قرمز: پریرا( دقیقه 45+1) از پرسپولیس 

گل: محمد کریمی(  دقیقه 90+4) 

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک( از دقیقه 90+1 وحدت هنانوف) ، امید عالیشاه( از دقیقه 46 عیسی آل کثیر) ، مهدی ترابی، محمد عمری( از دقیقه 86 سیامک نعمتی)  و لئاندرو پریرا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، مسعود ریگی، رامین رضاییان( از دقیقه 63 آریا جعفری)، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 63 کاتاتائو) ، جلال الدین علی محمدی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و نیلسون 

سرمربی: خوزه مورایس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها