مرفاوی: بازی سختی مقابل ویتنام داشتیم/ فرقی ندارد با عراق بازی کنیم یا ازبکستان

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازی سختی مقابل ویتنام داشتیم.

مرفاوی: بازی سختی مقابل ویتنام داشتیم/ فرقی ندارد با عراق بازی کنیم یا ازبکستان

صمد مرفاوی پس از برتری 3 بر یک تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل ویتنام، در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. با توجه به اینکه ویتنام قطر و استرالیا را شکست داده بود، بازی سختی برای ما بود. ویتنام تیم منسجم و تاکتیکی‌ای است. به همین دلیل بازی سختی داشتیم اما با توجه به شرایط تیم خودمان، نیاز به کسب 3 امتیاز و بردن این بازی داشتیم. با یک انسجام تیمی و بالانس در دفاع و حمله، کارمان را انجام دادیم. خدا را شکر این تاکتیک هم جواب داد و توانستیم بازی را ببریم.

وی درخصوص تفاوت‌های ذهنی و تاکتیکی تیم ایران در بازی با ویتنام به نسبت دیدار با استرالیا، گفت: در این بازی شرایط خیلی سختی داشتیم و حتی اگر مساوی هم می‌کردیم، باید با جام خداحافظی می‌کردیم. کاملاً می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و ویتنام چه برنامه تاکتیکی‌ای دارد. تقریبا سیستم و تاکتیک خود را با توجه به شرایط بازی ویتنام تغییر دادیم. کاملا بر جریان بازی مسلط بوده و از لحاظ فیزیکی برتر از حریف بودیم. از لحاظ مهارت‌های فردی هم بهتر بودیم. این 2 امتیاز در کنار روحیه و جنگندگی بازیکنان باعث شد این بازی را ببریم. واقعا به تیم ویتنام هم بابت بازی کردن این فوتبال خوب، خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم جوانان ایران درمورد اینکه ترجیح می‌دهد تیمش در مرحله بعدی به مصاف کدام تیم گروه A برود، توضیح داد: برای ما فرقی ندارد به مصاف ازبکستان برویم یا عراق. تمام تیم‌هایی که در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند، توانمند هستند و قابل احترام. فرقی برای ما ندارد با چه تیمی بازی کنیم و با هر تیمی بازی کنیم، با توجه به شرایط تیم مقابل، کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم در دیدار آینده هم بازی خوبی را ارائه بدهیم و به اهداف‌مان برسیم.

مرفاوی درمورد اینکه آیا بازی با ویتنام برای او سخت‌تر بود یا استرالیا، گفت: بازی با ویتنام برای ما خیلی سخت بود. مقابل استرالیا مستحق باخت نبودیم و دست‌کم می‌توانستیم مساوی بگیریم اما مقابل ویتنام بازی سختی داشتیم زیرا حریف تیمی سختکوش و با برنامه بود. بازی کردن مقابل تیمی که 2 بازی قبلی‌اش را برده و 6 امتیاز داشته باشد، خیلی سخت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها