داورزنی: کیفیت توپ های لیگ نسبت به سال گذشته بهتر شده

سرمربی تیم ستارگان ورامین گفت: امسال هیچ تیمی از توپ‌های لیگ شکایتی نداشته و این موضوع نشان‌دهنده این است که همه از توپ‌های جدید رضایت دارند.

داورزنی: کیفیت توپ های لیگ نسبت به سال گذشته بهتر شده

رضا داورزنی در مورد پیروزی 5 بر 4 ستارگان ورامین مقابل شهرداری البرز گفت: بازی خوب و نفسگیری بود و سرعت بازی بسیار بالا، در نیمه اول 9 گل بین تیم‌ها رد و بدل شد که این نشان‌دهنده سرعت بازی بود. 

وی در ادامه گفت: با شروع نیمه دوم خیلی سعی کردیم تا بازی را اداره کنیم تا گل نخوریم، از طرفی هم تلاش کردیم تا بتوانیم گل بزنیم تا به گل برسیم، بازیکنانم بازی را طوری اداره کردند که گل نخوردیم، هر چند موفق نشدیم که گل هم بزنیم. در کل یک بازی بسیار سنگینی هم برای ما و هم برای مقاومت بود. 

سرمربی ستارگان ورامین گفت: بازیکنان مقاومت شهرداری امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با برنامه بودند. این تیم چه در ضربات ایستگاهی و چه در پست‌های حمله و دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت. در مجموع من از بازی کردن آنها لذت بردم. تیمی جوان و یکدست که نشان دادند می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشند. 

داورزنی گفت: هفته گذشته تیم مقاومت شهرداری را که آنالیز کردم، متوجه شدم آنها با گیتی‌پسند یک بازی پایاپای داشتند و فقط روی یک لحظه و غفلت دو گل دریافت کردند. این تیم در اصفهان علی‌رغم اینکه چند بازیکن خود را دراختیار نداشت اما عملکرد خوبی از خود نشان داد. 

وی گفت: جا دارد در همین جا از بازیکنانم تشکر کنم، آنها روز گذشته هر چه درتوان داشتند را رو کردند و به آنها خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. 

داورزنی در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ گفت: تا امروز کسی در مورد کیفیت توپ‌ها اعتراض نکرده و من فکر می‌کنم این موضوع نشان‌دهنده کیفیت این توپ‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است. 

وی در پایان در مورد داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود و ما با توجه به اینکه به اشتباه یک پنالتی به نفع تیم مقاومت البرز یا مقاومت سوت زد، اما در مجموع از عملکرد وی رضایت داریم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها