ساپینتو برای بازی با فولاد هم محروم است!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال با توجه به رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای بازی با فولاد خوزستان نیز محروم خواهد بود.

 ساپینتو برای بازی با فولاد هم محروم است!

تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت. در نشست هماهنگی قبل از بازی به مسئولان استقلال اطلاع داده شد که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان برای این دیدار نیز محروم خواهد بود.

ساپینتو به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر، محرومیت خود را در دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم سپری کرد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب بازی استقلال با پیکان در هفته بیستم اعلام کرد به دلیل اتفاقات بازی با مس، ساپینتو دو جلسه محروم است که یک جلسه آن تا پایان فصل تعلیقی خواهد بود.

کمیته انضباطی همچنین در تاریخ 27 بهمن ماه اعلام کرد، ساپینتو به دلیل به کار بردن الفاظ نامناسب در نشست خبری بعد از بازی با پیکان با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی، جمعاً به چهار جلسه محرومیت محکوم می‌شود که دو جلسه آن در صورت عذرخواهی به‌صورت تعلیق درمی‌آید. این رأی باعث ابهاماتی در تعداد بازی‌هایی شد که ساپینتو از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است. پس از اینکه باشگاه استقلال رأی کمیته انضباطی را به استیناف برد، این کمیته در اعلام رأی خود به باشگاه استقلال توضیح داده است که ساپینتو یک جلسه محرومیت قطعی در بازی با مس داشت و یک جلسه تعلیقی و به اضافه محرومیت جدید، چهار جلسه محروم است. تا اینجای کار، ساپینتو بازی با ملوان بندر انزلی در جام حذفی و نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ را با محرومیت سپری کرده و در بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم آخرین جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

باشگاه استقلال با توجه به متن کمیته انضباطی اعتقاد دارد محرومیت ساپینتو در بازی با گل‌گهر به پایان می‌رسد و دلیلی ندارد که این مربی در دیدار با فولاد محروم باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها